Model DBS predstavlja vrh asortimana Aston Martina od 2018., kojeg karakterizira V12 twin-turbo motor s visokim performansama. No, svemu dođe kraj, i britanski proizvođač predstavio je DBS770 Ultimate, limitirano oproštajno izdanje.
Riječ je o najsnažnijem serijskom Aston Martinu ikad proizvedenom, te najbržim i najsnažnijim DBS-om do sada zahvaljujući poboljšanjima kako na motoru tako i na dizajnu automobila. Proizvodnja ovog posebnog izdanja ograničena je na samo 499 jedinica, od čega 300 za coupe i 199 za kabriolet verziju. Svi su već prodani, a isporuke će se izvršiti tijekom ljeta.
Aston Martin DBS770 Ultimate opremljen je 5,2-litrenim twin-turbo V12 motorom koji isporučuje 770 KS koji se šalju na stražnje kotače, putem 8-brzinskog automatskog pretvarača momenta. Motor je klasičan s unutarnjim izgaranjem, bez ikakve elektrifikacije.
Kako bi povećali snagu V12, britanski inženjeri su napravili neka poboljšanja na motoru, kao što je usis, povećanje tlaka turbina za 7% i druge prilagodbe parametara motora. Sve to omogućuje najnovijem DBS-u da postigne 340 km/h.
Unatoč tome što je snažniji i brži, DBS770 Ultimate zadržava isti sustav kočenja kao i serijski model, s karbonsko-keramičkim diskovima od 408 mm sprijeda i 358 mm straga. Umjesto toga, upravljač je dotjeran novim masivnim stupom koji povećava preciznost i odziv vozača. Također ima čvršću šasiju i rekalibrirani ovjes.
Osim mehaničkih poboljšanja, Aston Martin je uključio i neke estetske promjene koje poboljšavaju aerodinamiku automobila, poput novog prednjeg splitera, elemenata od karbonskih vlakana na okviru vjetrobrana, na kućištima retrovizora, na novim stražnjim krilima i u stražnjem difuzoru.
Estetski dio upotpunjen je novim usisnikom za hlađenje motora u obliku potkove i 21-inčnim kotačima dostupnima u tri vrste završnih obrada. U kabini vidimo Sports Plus sjedala presvučena kožom i alcantarom i detalje koji su ekskluzivni za ovo ograničeno izdanje, kao što su kontrastne obloge i spomen ploča s proizvodnim brojem svake od 499 jedinica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....