Aston Martin Valhalla se toliko promijenio od svoje najave da je gotovo drugačiji automobil. Izvorno je zamišljen da ga pokreće V6, no čini se da će ipak dobiti AMG-ov V8, čija su poboljšanja dovela do ukupne snage od preko 1000 KS.
Direktor razvoja Valhalle Carlo Della Casa detaljno je opisao reviziju u intervjuu za Motor Trend, gdje je priznao da je superautomobil odgođen za drugu polovicu 2024. Međutim, ove odgode omogućit će Astonu da značajno poboljša performanse Valhalle u svim segmentima, od njegove šasije, do pogonskog sklopa.
Najznačajnija među njima je poboljšanje Valhallinog karbonskog momokoka, za koju Della Casa kaže da je za cijelu trećinu lakša nego što je bila (Sa 150 kg na 99 kg). To je ključno da Aston postigne ciljanu masu praznog vozila od 1651 kilogram, što je za 90-ak kilograma manje od Ferrarija SF90 Stradalea. Smanjenje težine bit će nadopunjeno poboljšanom aerodinamičkom potisnom silom, koja se povećala sa 600 kg na 650 kg.
I više snage je izvučeno iz 4,0-litrenog AMG V8 motora. Nekad je on samostalno proizvodio 740 KS, što je u kombinaciji s Valhallinim 400-voltnim hibridnim sustavom ukupno do 937 KS. Međutim, taj V8 sada proizvodi 812 KS, a ukupna snaga je blizu 1012 KS.
Budući da se te brojke prenose samo na stražnje kotače putem Astonovog 8-brzinskog mjenjača s dvostrukom spojkom, automobil će stvarno biti zanimljiv. Međutim, budući da je redizajn šasije ostavio mjesta za dva prednja električna motora, moguće su i AMR i AMR Pro specijalne izvedbe za stazu. Ipak, o tome glasnogovornik Aston Martina Nathan Hoyt nije pričao.
"Bilo bi preuranjeno komentirati ovo definitivno", rekao je Hoyt za The Drive. "U procesu smo istraživanja svih opcija jer se ponuda usavršava bliže proizvodnji". Poznato je i da Aston Martin planira proizvesti samo 999 "običnih" Valhalla, a svaka od njih će koštati najmanje 800.000 dolara (6,04 milijuna kuna).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....