Piaggio Grupa, najveći europski proizvođač skutera i motocikala, objavio je danas izvješće Interbranda, vodeće svjetske konzultantske agencije koja je analizirala i procijenila financijsku vrijednost marke Vespa.
Rezultati analize pokazali su da je u 2021. godini vrijednost marke Vespa iznosila 906 milijuna eura.
Michele Colaninno, direktor uprave Piaggio grupe za strategiju, proizvode i inovacije nije skrivao oduševljenje rezultatima analize: 'Vespa je puno više od marke mobilnosti, ona simbolizira umjetnost, dizajn, tehnologiju i zabavu.
Također, Vespa je ikona stila: njena jedinstvenost čini je jednom od najcjenjenijih i najpoželjnijih marki, koja pripada premium segmentu kao i modni brendovi. Iz tog razloga, moramo ga početi uspoređivati s drugim svjetskim brendovima, ne samo u našoj industriji - završio je Colaninno.
'Izraz ikona pretjerano se koristi, ali zapravo ne postoji drugi način da se definira ovaj brend' izjavio je Manfredi Ricca, Interbrandov direktor. - Vespa je talijanski, a također i globalni brend koji se stalno razvija'.
Razgovor s hrvatskim ljubiteljima Vespe pročitajte OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....