Koji je auto bolji od Mercedesa S-Klase? Mercedes-Maybach S-klase! Kada najveća Mercedes limuzina nosi oznaku Maybach tada nema dvojbe kako je riječ o najboljem što danas Stuttgart može ponuditi u svijetu automobila. Suparnici? Bentley Flying Spur pa čak i Rolls-Royce Ghost jer novi Mercedes-Maybach S-klase nadmašuje svog prethodnika kako u pogledu prostora i uređenja tako i u pogledu tehnologije.
Ako želite na prvi pogled prepoznati novi Mercedes-Maybach S-klasu i naučiti ga razlikovati od nove S-klase, dobro pogledajte prednju masku s njezinom rešetkom hladnjaka s okomitim kromiranim linijama, natpisom Maybach ispod zvijezde, kromiranom trakom posred poklopca motora i dvobojni lak koji je ekskluzivna opcija ove super luksuzne limuzine.
Okej, možda djeluje pomalo kičasto tako golem, s toliko kroma i u dvije boje, no ne treba zaboraviti da je dosad najviše Mercedes-Maybacha S-kalse prve generacije do danas (ako isključimo Njemačku) prodano u Rusiji, Južnoj Koreji i Kini gdje kupci vole da "bude svega bogato".
Nova njemačka perjanica duga gotovo 5500 mm i s međuosovinskim razmakom od 3396 mm (što je za 18 cm više u odnosu na duži Mercedes S-klase) nije namijenjena vozaču, već vožnji na stražnjoj klupi. Ili bolje rečeno u dvije fotelje. Straga se ulazi lako i opušteno kroz produžena vrata iza kojih se nalazi čak još jedan prozor, a kad sjednete, pritiskom na prekidač vrata se zatvaraju putem elektrike. Zgodno!
Dva električno podesiva stražnja pojedinačna sjedala mogu se dobiti i u Executive izvedbi s najvećim i najmanjim kutem naslona od 43,5 do 19 stupnjeva što znači da omogućuju gotovo skroz polegnut položaj tijela.Tu je i odmorište za noge, dok se elektrikom pomiče i prednje suvozačko sjedalo za maksimalan prostor straga.
Preispitujući mnoštvo nevjerojatnih značajki nove krstarice nalazimo 18 zračnih jastuka, funkcije masaže, grijanja i klimatizacije stražnjih sjedala, dok ambijentalna rasvjeta koju sačinjavaju čak 253 diode funkcionira prema kretnjama putnika, diskretno osvjetljavajući prostor.
Stara škola luksuznih detalja: opcijski hladnjak za šampanjac s čašama koji kod Mercedesa-Maybacha ima funkciju hlađenja u rasponu od jednog do sedam stupnjeva.
Posebna priča je automatski sustav za suzbijanje svih zvukova koji bi mogli doprijeti u kabinu i smetati putnike; naime dovoljne su tri milisekunde za automatsku reakciju i eliminaciju.
Svi ovi vrhunski sofisticirani sustavi ekstenzija su svemu onome što ima i standardna S-klasa - od upravljanja na sva četiri kotača do nove generacije MBUX sustava.
Stilovi uređenja vanjskog izgleda pritom su gotovo beskonačni: dvobojna karoserija s bojama po vašim željama lakira se tjedan dana, a velik je i izbor dizajna 19 i 20 colnih naplataka.
Jednako je impresivan i Burmester High-End 4D Surround Sound audio sustav. Kako bi iskustvo i čistoća zvuka bili još bolji sustav osim 30 zvučnika i pojačala od 1740 W sa subwooferom u prtljažniku, nudi rezonator integriran u sjedala za četverodimenzionalni efekt.
Ispod poklopca: 4,0-litreni twin-turbo benzinski V8 motor u modelu Mercedes-Maybach S 580 4Matic koji koristi blagi hibridni sustav EQ Boost od 48 volti.
Nijemci za ovaj motor u njihovoj krstarici obećavaju visoku učinkovitost, prihvatljivu potrošnju goriva i niske emisije štetnih plinova. Motor raspolaže kombinirano s 503 KS i 700 Nm, a snaga se na kotače prenosi putem 9G-Tronic stupanjske automatike.
Novi Mercedes-Maybach S 580 4Matic u Europu stiže idućeg ljeta i bit će to jedan od najluksuznijih, najprestižnijih i najudobnijih limuzina visoke klase na svijetu koja bi prema sadašnjim procjenama mogla stajati od 180.000 eura naviše...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....