Brojna događanja koja su bila najavljena za ovo proljeća su otkazana, zaustavljene su mnoge reklamne kampanje, svi s nestrpljenjem iščekuju završetak izvanrednih mjera uvedenih zbog epidemije korone…
Marketinškim agencijama se preko noći posao drastično promijenio što vrijedi i za zagrebačku agenciju Alert koja je ima 16 zaposlenih. Ovog su proljeća trebali useliti u nove prostorije u Berislavićevoj ulici čije je uređene pri kraju, no uz koronu im je dodatne probleme prouzročio potres. Zidovi su napuknuli i sada će prvo trebati sanirati oštećenja.
Usprkos svemu vlasnica i direktorica Alerta, Lana Bedeković Rosandić, ne namjerava otpustiti niti jednog od svojih 16 zaposlenika niti im smanjivati plaće.
Rade od kuće, redovito kontaktiraju sa svojim klijentima, ali i smišljaju nove kampanje i druge projekte.
Iskusna Lana Bedeković Rosandić smatra da su upravo donesene Vladine mjere jako dobre, no ima još nekoliko prijedloga što bi država trebala napraviti da poduzetnicima olakša ovu nezahvalnu situaciju.
Ostale reportaže iz ciklusa: 'Život u doba pandemije':
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....