BLAGDANSKI NAGRADNI NATJEČAJ

Organsko i lokalno najbolja je kombinacija - uključi se i osvoji bio&bio poklon pakete

Prijavom na naš newsletter prvi čitajte odabrane teme i osvajajte nagrade! Ovih blagdana Živim.hr samo za pretplatnike newslettera poklanja više od 100 super nagrada!

Kako do nagrada?

Prijavite se na naš newsletter tako što ćete popuniti prijavnicu niže. Newsletter stiže svakog ponedjeljka, a u njemu vam dostavljamo poveznicu na stranicu s našim blagdanskim nagradnim natječajem.


Ovih blagdana Živim.hr je pripremio četiri tjedna bogata nagradama!

Što osvajam?

Ako se na Živim.hr newsletter prijavite do ponedjeljka, 23. prosinca 2019. u 11 sati, možete osvojiti jednu od 100 naših vrijednih nagrada. Četvrti nagradni tjedan nagrađujemo s:

  • La Roche-Posay Hyalu B5 serum x 8
  • 3 x bio&bio poklon paket Organsko i lokalno: 1 x bio&bio superfood Komiški rogač, 1 x Bogadi matični sok od aronije 1L, 1 x Zrno ukiseljena čičoka 300g, 1 x Veselić Džem od jagoda 230g
  • Skeyndor Make Up Vitamin C Brightening matirajući tekući puder x 10
  • ELEVEN Australia - Whitehaven, 8 paketa

DOBITNICI bio&bio PAKETA:

Nadica Rocco, Zagreb

Boris Broz, Zagreb

Bruno Dvorski, Osijek


ORGANSKO I LOKALNO - NAJBOLJA KOMBINACIJA

bio&bio trgovine predstavljaju najveći udio domaćih organskih proizvoda, na policama ih je više od tisuću, a trend je obećavajuć. Projekt podrške domaćim proizvođačima pokrenuli su prije sedamnaest godina, a danas se sve više proizvođača priključuje ekološkom poslovanju i nudi svoje proizvode.

Iza mandarina iz Opuzena, rogača iz Komiže, povrća iz požeške kotline, kruha i slastica sa Zrno eko imanja, primorskih i kontinentalnih vina, sokova iz Slavonije i Moslavine, maslina s Juga, finih namaza, pekmeza, medova, raznih delicija te proizvoda od soje te mnogih drugih ekoproizvoda, stoje vrijedni ljudi, proizvođači i certificirani OPG-i. Svi su oni za svoje proizvode dobili ekološki certifikat i svojm svakodnevnim radom pokazuju kako je organsko i lokalno najbolja kombinacija.

Na njihovim proizvodima je markica ekoproizvoda jer samo ona jamči da je proizvod ekološki.

„Na tržištu je sve više kvalitetnih domaćih ekoproizvoda koje već godinama podržavamo i potičemo da se razvijaju. U bio&bio trgovinama tako ponosno na policama ističemo više od 1.000 domaćih svježih proizvoda i prerađevina. Od ukupno 4500 ekoproizvoda, naša ponuda predstavlja najveći udio certificiranih domaćih ekoproizvoda na tržištu. Što se hrane tiče, naš je temeljni standard da proizvod mora nositi organski certifikat, odnosno eko markicu. Samo ona kupcu jamči da se radi o ekološkom proizvodu – bez pesticida, GMO-a itd.Ekološki proizvod proizveden prema najvišimstandardima jedini je način zadržavanja povjerenja kupca u iste.“, ističe Jadranka Boban Pejić, vlasnica bio&bio trgovina.


Ekološka proizvodnja - veliki potencijal za mlade ljude

Pozitivan je trend sve više mladih i obrazovanih ljudi u ekološkoj poljoprivrednoj proizvodnji, što već godinama potiče i HR eko forum, platforma za edukaciju i dijeljenje iskustava tvrtke Biovega.

IVAN VESELIĆ, OPG IVAN VESELIĆ

Ponukani vremenom u kojem živimo, intenzivnom konvencionalnom poljoprivredom i sve većim zagađenjem, odlučili smo nešto promijeniti i barem malo pridonijeti očuvanju okoliša. Krenuli smo od sebe i cjelokupno gospodarstvo orijentirali na ekološku proizvodnju. Danas u svojoj ponudi imamo razno voće i povrće, kao i pekmeze, ajvare i sokove, ali posjedujemo i nešto stoke za vlastite potrebe kako bi cjelokupni prirodni ciklus bio zatvoren.

Samo je ekološka poljoprivreda dugoročno održiva i uvjereni smo da je baš ona naša budućnost. Potražnja je svakim danom sve veća, a mislim da bi za 20,30 godina ekološka poljoprivreda mogla doći do 10% ukupne poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj.

DAVID PEJIĆ, BIO-ZRNO

Potencijal i mogućnosti u organskoj poljoprivredi za mlade ljude koji su spremni na izazove i zahtjevan rad, su svakako veliki. U širem smislu, svakako nam je potreban što veći broj entuzijastičnih mladih ljudi sa sposobnošću učenja i inicijativom za preuzimanjem praksi iz drugih zemalja. S vremenom, kako unaprjeđujemo i razvijamo projekt, nadamo se da će

Zrno igrati i tu, edukativnu ulogu, odnosno služiti kao lokalni primjer dobrih praksi koji može

služiti kao inspiracija novom valu hrvatskih organskih poljoprivrednika, smatra David Pejić, direktor ekološkog imanja Zrno.


DUGOROČNO ODRŽIVA PROIZVODNJA

Ekološki proizvođači sa dugom tradicijom i dokazanim uspjehom potvrđuju kako je potrebno mnogo strpljenja, znanja i ljubavi te da se ne radi samo o poslu, nego o životnom stilu.

Pionirske inovacije prerađevina od soje

VLATKA KUZMIĆ, ANNAPURNA

„S radom smo započeli 2001. godine kada smo sve faze, od proizvodnje do prodaje i distribucije, obavljali sami. Još kao studenti smo se interesirali za zdravu prehranu te smo se i sami hranili na takav način… Trebalo je hrabrosti, ali o tome i o preprekama nismo uopće razmišljali. Željeli smo slijediti svoju ideju i viziju bez obzira na riziK. Cilj nam je od početka poslovanja bio imati eko proizvode te nam nije bilo teško prilagoditi proizvodnju i recepture svim zakonskim odredbama. Postoje određeni zakonski uvjeti kojih se moramo pridržavati i dok se to slijedi, sve je u redu.“


Ekološka proizvodnja i beskompromisna kvaliteta ovjenčana certifikatima

IVANA STAVLJENIĆ, GREEN AND MORE

„Od samog početka poslovanja smo definirani kao eko proizvođači koji stremi samo najvišim standardima, što je prema našim načelima jedino ispravno i održivo. Naše poslovanje je generalno oblikovano u skladu s prirodom, pa tako njegujemo i pozitivne promjene te obnovljivost. Dodatnu snagu crpimo iz kontinuiranog rada na istraživanju i razvoju novih standarda i trendova iz čega proizlaze i proizvodi beskompromisne kvalitete potkrepljene ekološkim, ali i drugim prestižnim internacionalnim certifikatima: vegan, gluten free, kosher i halal.“, ističe Ivana Stavljenić, suosnivačica tvrtke Green and more.

Jednostavno neodoljivi Green&More proizvodi, krem medovi, raw kolačići i snack barovi, fuzija su tradicijskih vrijednosti, suvremenih spoznaja i trendova za potpune gastro užitke i dobar osjećaj


POSLOVNA STRATEGIJA TEMELJENA NA RAZVOJNIM PARTNERSTVIMA

„Naša je težnja od samog početka ponuditi što više hrvatskih ekoproizvoda jer vjerujemo da razvojnim partnerstvima osnažujemo lokalno tržište, a kupcima dajemo dodatnu vrijednost. Iznimno smo sretni što se tržište razvija te svako godine dolaze novi entuzijasti, novi partneri u uzgoju i preradi ekoloških proizvoda“, zaključuje Jadranka Boban Pejić.

Ovakvu poslovnu strategiju potvrđuje i proizvodnja kruha, slastica i zimnice na vlastitom eko imanju Zrno, koje djeluje kao ogledna farma za ekološku proizvodnju, ali i edukaciju, a čiji se proizvodi isključivo nalaze u bio&bio trgovinama, koje i dalje rade na povećanju udjela hrvatskih ekoloških proizvoda.

Linker
23. studeni 2024 00:49