Čak 1 od 10 osoba u Hrvatskoj pati od depresije, pokazuju istraživanja, međutim rijetki ju prepoznaju. Kako bi osvijestili javnost o problemu depresije i potaknuli oboljele na liječenje. Hrvatsko psihijatrijsko društvo pokrenulo je kampanju #IspodPovršine.
Bujica teških emocija
Kreativni koncept kampanje, koju je zajedno s produkcijom napravila agencija Bruketa&Žinić&Grey, temelji se na činjenici da osobe koje pate od depresije to često uspješno skrivaju od okoline, trudeći se živjeti kao da bolesti nema, što može dovesti do sve težih posljedica po zdravlje. Depresivne osobe samo su naizgled sabrane, dok ispod površine skrivaju bujicu teških emocija.
Rano otkrivanje
Kampanja promovira mrežne stranice ispodpovrsine.hr putem kojih je moguće potražiti pomoć za sebe i svoje bližnje. Rano otkrivanje i terapija skraćuju oporavak s 2 godine na samo 2 mjeseca.
Video je režirala Marcella Zanki, poznata po brojnim regionalnim glazbenim spotovima i filmovima objavljenima na Nownessu i popularnoj medijskoj platformi Vice, dok glazbu potpisuje Lovely Quinces. U videu glume svjetska prvakinja u ronjenju na dah Mirela Kardašević, svjetski rekorder Budimir Buda Šobat, a glavna glumica je Klara Mucci. Video je sniman noću u najdubljem zagrebačkom bazenu u Utrinama, koji je za potrebe snimanja bio obložen u crno, a sve su nadzirali profesionalni ronioci i dežurna liječnička ekipa.
Uz Hrvatsko psihijatrijsko društvo kao nositelja, kampanja je realizirana uz pomoć brojnih drugih institucija i organizacija: Hrvatsko društvo za afektivne poremećaje HLZ, Hrvatsko društvo za neurostimulaciju mozga HLZ, Udruga “Zajedno”, Klinike psihijatrijske ustanove i odjeli psihijatrije RH. Pokrovitelji su Hrvatski liječnički zbor, Hrvatska liječnička komora i Grad Zagreb.
Link na video:
Vimeo: https://vimeo.com/482537842
YouTube: https://youtu.be/Qq_sz6TpFzQ
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....