SHUTTERSTOCK
sjajna ideja

Pokrenuta kampanja #kinostalgija za vraćanje ljudi u kina

Ovom kampanjom želi se naglasiti važnost kino doživljaja kao jedinstvenog i nezamjenjivog događaja

S ciljem da se publiku nakon pandemije vrati u kina i potakne na uživanje u gledanju filmova, pokrenuta je kampanja #kinostalgija kojom se prikupljaju priče, iskustva i uspomene na trenutke provedene pred velikim platnom.

Kampanja je dio velikog projekta Kino magistrala koji obuhvaća kina duž Jadranske magistrale - Kino Mediteran, Art-kino Croatia u Rijeci, Kinoteku Zlatna vrata u Splitu i Kinematografe Dubrovnik.

Kako je priopćeno, njome se na poseban način želi proslaviti i istaknuti važnost kina, ne samo kao mjesta za gledanje filmova, već i utjecaja koji imaju za zajednicu i njen kulturni život.


Prve uspomene

Putem obrasca na internetskoj stranici www.kinostalgija.hr svi koji žele mogu zabilježiti svoje uspomene vezane uz filmove, kino dvorane i ljetna kina.

Po riječima Alena Munitića, koordinatora Kino Magistrale, sjećanja igraju iznimno važnu ulogu u životima svih nas, i nerijetko nam služe kao poticaj da neka od njih ponovno proživimo, te prikupljenim svjedočanstvima želimo oživjeti zaboravljene i nostalgične trenutke provedene u kinu.

- Ovom kampanjom želimo naglasiti važnost kino doživljaja kao jedinstvenog i nezamjenjivog događaja, filma kao važne grane kulturne djelatnosti, ali i kina kao kulturne oaze u gradovima i zajednicama - ustvrdio je.

Na stranici projekta već su objavljene video snimke s dosad snimljenim kinostalgičnim pričama a uz ostale koje će se prikupiti postat će dijelom putujuće izložbe i virtualnog muzeja.

15. prosinac 2024 07:40