Lansiranjem novog vizualnog identiteta, Merkurov ključni fokus ostaje životno osiguranje, ali na jednoj novoj razini. Nova strategija životnog osiguranja znači da će u budućnosti Merkur ne samo osiguravati život, nego će biti klijentov partner u svim aspektima njegovog života.
Najvažniji čimbenici
Za Merkur, zdravlje i blagostanje su najbitniji čimbenici za kvalitetu i radost u životu. Upravo zbog toga, Merkur širi svoju ponudu s paketima fit4life usluga dodatnog zdravstvenog osiguranja koji pomažu promijeniti životni stil Merkurovih klijenata kako bi imali što bolju kvalitetu života.
Merkur postaje uslužno orijentirana platforma za promjenu životnog stila i poboljšanje vitalnosti. fit4life usluge nude tako pakete za teretanu s prilagođenim programima vježbanja, wellness vikendima u luksuznim hotelima i tehnološki naprednim pregledima u vodećim privatnim klinikama.
Kako bi brže i lakše došli do zdravlja, Merkur lansira također i seriju paketa zdravstvenog osiguranja i kombinaciju proizvoda koji omogućavaju svim klijentima izravan i brz pristup premium zdravstvenim uslugama kod najboljih liječnika, ambulanti, klinika i terapeuta u zemlji.
Nova filozofija
Novi brend dizajn s ugodnim pastelnim bojama, jasnim linijama i mekanim oblicima i nova ključna poruka brenda podrška su novoj Merkurovoj filozofiji. Novi Merkurov logo zadržava poveznicu s poviješću brenda vizualno, ali stavlja sam brend u novi kontekst izgledom koji je manje tipičan za osiguranje, a više usmjeren dinamičnom životnom stilu, aktivnostima za zdravlje i radosno blagostanje.
Novi slogan "Danas za Vaše sutra" je izraz nove uslužno orijentirane filozofije koja je usmjerena prema naprijed i omogućava dobru budućnost s današnjim inovativnim zdravstvenim uslugama pred-osiguranja i inovacija.
Zanimljiva i kreativna oglašivačka kampanja predstavit će Merkurov imidž javnosti počevši od 13. listopada 2016. a možete je pogledati i u nastavku...
Merkur osiguranje uspješno posluje u Hrvatskoj već dva desetljeća i dio je Merkur grupe. Merkur Versicherung AG iz Graza prvi je zdravstveni osiguratelj u Europi osnovan 1798. i kroz svoj koncept zdravlja predvodnik je inovativnih produkata.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....