J.M. HAEDRICH/SIPA PRESS/PROFIMEDIA J.M. HAEDRICH/SIPA PRESS/PROFIMEDIA
Neočekivani povratak

Modni trend koji je do nedavno bio tabu se ponovno vratio u dućane i apsolutni je hit

Sve je počelo prošle godine kada su društvene mreže TikTok i Instagram preplavile kombinacije u kojima glavnu ulogu imaju bootcut traperice i mini crop-topovi

Godina je 2003. Britney Spears se sa svojim hitom „Oops!.. I Did It Again” penje na Billboard ljestvici, društveni mediji još uvijek nisu preuzeli naše živote, a na ekranima glomaznih debelih televizora Paris Hilton i Nicole Richie nas u reality showu „The Simple Life” uče kako živjeti jednostavnim životom.

Kažu da je život početkom 2000. zbilja bio jednostavniji u odnosu na danas; nisu postojali memovi, selfie nije bio niti u planu, slobodno vrijeme smo provodili igrajući igricu Snake na Nokia mobitelima, igrališta su bila ispunjena djecom, za sladoled smo trebali izdvojiti najviše tri kune, a obroci u restoranima su se jeli bez čekanja da se ‘okine‘ fotka za Instagram. Neki sigurno osjećaju nostalgiju dok ovo čitaju.

Ipak, jedan trend navedene dekade nikako nije bio jednostavan, štoviše bio je sve samo ne to, a kada bismo ga morali opisati koristili bismo atribute poput šašav, odvažan, razigran, šik, šaren i pomalo kičast. Ne sumnjamo da ste već i sami zaključili da se prethodni opis odnosi na istančanu modu koja je obilježila to razdoblje.

image

Paris Hilton

SHUTTERSTOCK

Gotovo je nemoguće zaboraviti modne kombinacije iz tih godina, a cirkoni, bootcut traperice, crop- topovi, japanke, baguette torbe, trenirke u stilu brenda Juicy Couture, kičasti detalji, naušnice u obliku velikih ringova, Von Dutch šilterice, traper na traperu, uzorak leptirića na odjevnim komadima i majice s potpisom Eda Hardyja samo su neke od karakteristika Y2K ere (year two thousand), skraćenice za 2000. godinu.

Veliki povratak

Za razliku od danas, kada promjene u modnom svijetu donose trendseteri i influenceri, početkom 2000-ih fashion trendove je diktirala pop kultura. U prvoj liniji tada megapopularne članice grupe Destiny‘s Child - Beyonce, Kelly Rowland, LaTavia Roberson i LeToya Luckett, zatim diva snažnog glasa Christina Aguilera, već spomenute Paris Hilton, Nicole Richie i Britney Spears, zvijezda „Prijatelja” Jennifer Aniston, Justin Timberlake, kao i mnoge druge ikone tog razdoblja. Ne smijemo izostaviti seriju „Seks i grad” koja je također imala ogroman utjecaj na stvaranje trendova, a koju i danas ‘upalimo‘ za dnevnu dozu modne inspiracije.

image

Članice grupe Destiny‘s Child

SHUTTERSTOCK

Baš kako se „Seks i grad” s novom sezonom i malo starijom Carrie Bradshaw nakon dva desetljeća vratio na naše male ekrane, tako su i modne kuće nakon 20 godina najavile veliki povratak Y2K mode za sezonu proljeće/ljeto 2022.

Sve je počelo prošle godine kada su društvene mreže TikTok i Instagram preplavile kombinacije u kojima glavnu ulogu imaju bootcut traperice i mini crop-topovi.

Ubrzo nakon toga, isti odjevni komadi pojavili su se i na modnim pistama, gdje su brendovi poput Miu Miu, Chanel i Blumarine mini haljinama s volanima, ogromnim remenjem i niskostrukiranim trapericama potvrdili da je Y2K moda zbilja išetala iz ormara.

Ljubiteljima trendova povratak ovog stila nije teško pao, a sve više uzima maha u dućanima i na ulicama. Shopping centri su preplavljeni ružičastim odjevnim komadima, korzetima, baggy bermudama, bucket šeširima i cipelama tankog remenja.

Slavni ga obožavaju

Ove godine su i zvijezde poput Rihanne, Dua Lipe i Belle Hadid skinule prašinu sa svojih najboljih Y2K odjevnih komada i dale im novi, moderan štih. Tako, primjerice, RiRi njujorškim ulicama redovito prošeta u baggy trenirci, noseći na glavi Esso šiltericu, a u ruci Pradinu veliku torbu kakva se mogla vidjeti u izlozima dućana davne 2000. godine.

I Dua Lipa, s kojom pjevačica dijeli industriju, često se u javnosti može vidjeti od glave do pete odjevena u Y2K stil, a nerijetko se i na društvenim mrežama pohvali šarenim kombinacijama u kojima često dominira jedan odjevni komad – korzet.

Neki, pak, slavni poput Julie Fox, glumice i bivše djevojke Kanyea Westa, ne izlaze iz hlača niskog struka pa Instagram pratiteljima djeluje kao da silno želi sama nametnuti novi trend. U svibnju ove godine je sa svojim stiliziranjem otišla korak dalje pa je u dućan „skoknula” po par namirnica odjevena u donje rublje te sako i čizme od trapera, a cijeli stil je zaokružila torbom u obliku traperica.

Bilo je za očekivati da će se naći na udaru kritika jer se nekim ljudima općenito ne sviđa povratak Y2K trenda, ponajprije zbog hlača koje potpuno otkrivaju zdjelične kosti. No, bili fan ovakve mode ili ne, činjenica je da se ona vratila, a u kombinaciji s modernim stilom izgleda fantastično.

Osnove Y2K looka

Zavirite u ormare, možda se ondje kriju genijalni fashion komadi koji jedva čekaju ponovno ugledati svjetlo dana. Dotad ćemo vam predstaviti osnove Y2K izgleda, kao i odličnu kombinaciju od glave do pete za svaki dan, u duhu mode iz 2000-ih.

Bucket hat, odnosno kapa s kantom jedan od zaštitnih znakova početka 2000., a posljednje dvije godine postao je glavni modni detalj generacije Z. No, nije samo mlađima zanimljiva jer se sve češće može vidjeti i kod malo starijih pratitelja mode. Brad Pitt se, primjerice, ne odvaja od svoje bijele bucket kape koju nije skidao čak niti za vrijeme snimanja njegovog najnovijeg filma „Brzina metka”. Obožavaju je i Rihanna, sestre Gigi i Bella Hadid, Billie Eilish, Justin Bieber te mnoge druge slavne zvijezde. Nećete pogriješiti ako svoju dnevnu kombinaciju podignete ovim fashion predmetom.

image

Brad Pitt u filmu "Bullet Train"

LANDMARK MEDIA/ALAMY/ALAMY/PROFIMEDIA LANDMARK MEDIA/ALAMY/ALAMY/PROFIMEDIA

Kada je u pitanju prekrivanje gornjeg dijela tijela, osnovno pravilo ovog trenda je da pupak mora ostati otkriven. Već smo spomenuli kako je majica s logom apsolutni hit ovog stila, no još jedan odjevni komad se mogao naći u ormarima prije dvadeset godina – rebrasti kardigan s gumbićima. Najčešće se nosio otkopčan, tako da trbuh ostane otkriven, a ispod njega se nosio crop top tankih naramenica. Često ga možemo vidjeti u ležernom izdanju Katie Holmes, no i Kendall Jenner i Hailey Bieber su velike zagovornice otkopčanih vestica.

Odlično se kombiniraju s trapericama niskog struka, no ako niste njihov fan, onda iz ormara možete izvući mini suknju ili, za još veću udobnost, svileni šos do koljena te baggy bermude u bež, crnoj ili maslinastoj boji. Poigrajte se blještavim nakitom, na rame nabacite baguette torbu pa dodajte velike kopče za kosu i scrunchie gumicu za vezanje niske pundže.

Cijeli styling podignite kul obućom – crocsicama!

Crocs obuća

Trendy gumene klompe obožavaju i celebovi poput Justina Biebera, Posta Malonea, Ruby Rose, Lukea Combsa, Drew Barrymore i Billie Eilish koji svoje šarene crocse redovito prošeću ulicama New Yorka. Bieber se toliko ne odvaja od njih da je postao njihovo zaštitno lice, no to nas uopće ne čudi jer su izrazito lagane tako da cijeli dan možete hodati u njima bez straha da će stvoriti žuljeve ili grčeve u stopalima.

Crocs obuća jedna je od najpoznatijih svjetskih marki, čak toliko poznata da je sama po sebi pojam za određenu vrstu obuće u rječnicima pojedinih jezika. Odlična vijest je što vodeći svjetski brend obuće Crocs, Inc. predstavlja novu kolekciju kultnih silueta klompi i sandala, i to inspiriranu Y2K stilom.

image

Classic Crush Clog

CROCS

Potpuno nove Classic Crush Clog spajaju zdepasti, produženi ravni potplat s autentičnom Crocs udobnošću uz dodatnu dozu visine, stava i stila. Kao idealna cipela za udobnost tijekom cijele godine, Classic Crush Clog nudi beskrajne mogućnosti personalizacije, s Jibbitz™ rupama na gornjem dijelu i okretnom stražnjom trakom, te je predstavljen u pet svježih sezonskih boja: odvažna Fuchsia Fun; energična Sulphur i Digital Violet, slatka Taffy Pink; te neutralna Kost.

Dostupne su i u dječjim veličinama! Kolekcija za najmanje nazvana je Classic Cutie Clog, a dolazi u Taffy ružičastoj i bijeloj boji.

image

Classic Crush Clog

CROCS

Do danas je Crocs prodao više od 350 milijuna pari obuće u više od 90 zemalja svijeta. Idealne su za cijelu obitelj, a odlikuje ih iznimna kvaliteta jer su izrađene od posebnog Croslite materijala koji pruža iznimnu udobnost, kao i trajnost. Obožavatelji Crocsa to već znaju, posebno u Sloveniji i Hrvatskoj, a 2007. godine u Sloveniji je prodano više od milijun komada ove obuće.

image

Classic Crush Clog

CROCS

Naš nagradni natječaj je završen, a u velikom broju prijava bilo je zaista teško odlučiti kojih devet će osvojiti nagrade. Glavnu nagradu, Crocs Crush model osvaja Andrea Ivković iz Strmca!

Ostali dobitnici su:

Nikolina Malić, Zagreb

Slađana Prole, Jastrebarsko

Marko Lapić, Zagreb

Lazar Glasnović, Samobor

Jadranka Kovač, Draganić

Liljana Divić, Bjelovar

Zlatica Juras, Sesvete

Vesna Turina, Zaprešić

Dobitnici će svoje nagrade moći preuzeti u Crocs City Center one East i Crocs Arena Centar Zagreb.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Crocsom.

17. prosinac 2024 15:37