Popularna društvena mreža često je na udaru kritika zbog toga što kreira nerealne ideale fizičkog izgleda. No, novo istraživanje je pokazalo da su za takav učinak više krivi postovi obitelji i prijatelja nego oni raznih influencera i celebrityja.
Moguće objašnjenje jest da poželjan fizički izgled slavnih osoba doživljavamo kao prilično nerealan i manje ostvariv pa se oko toga manje uzrujavamo nego zbog postova naših prijatelja i obitelji.
Vlastiti izgled
Društvene platforme koje su fokusirane na slike nude neograničene prilike korisnicima za negativne usporedbe, što za posljedicu ima negativniji doživljaj vlastitog tijela. Naše je istraživanje otkrilo da korištenje društvenih medija smanjuje zadovoljstvo vlastitim izgledom neovisno o tome tko objavljuje postove.
Ipak, zanimljivo je da je studija pokazala da sadržaj postova koje objavljuju osobe koje poznajemo ima znatno jači negativni utjecaj na zadovoljstvo vlastitim izgledom nego sadržaj osoba koje ne poznajemo kao što su influenceri i slavne osobe - rekao je autor studije prof. Viren Swami sa Sveučilišta Anglia Ruskin.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....