Ustaljene navike tuširanja mogu sabotirati trenutke u kojima možemo izraziti svoju kreativnost. Pod navike možemo svrstati slušanje muzike ili propuštenog podcasta tijekom tuširanja. Vodeća znanstvenica o sreći i autorica bestselera New York Timsea, Gretchen Rubin, savjetuje odbacivanje bilo kakve distrakcije, odnosno mentalne stimulacije pod tušem.
Vrijeme dosade je vrijeme kreativnosti. Tada je naš mozak otvoren za nove ideje. Ako mu to ne priuštimo i budemo stalno pod stimulacijom medijskog svijeta, teško je da će moći doći do novih zamisli. Istraživanja potvrđuju ovu tezu. U jednoj studiji ispitivači su sudionicima dali da 15 minuta prepisuju telefonske brojeve iz imenika kako bi potaknuli dosadu. Nakon toga su zamolili da osmisle različite namjene za šalice. Ovaj im je zadatak dao priliku da pokažu svoju kreativnost.
Kreativci
Rezultati studije potvrdili su da je skupina onih koji su se dosađivali tijekom obavljanja rutinskog zadatka, došla je do znatno više kreativnih ideja od skupine koja se nije dosađivala. Sanjarenje tijekom pasivnog, dosadnog zadatka u konačnici je dovelo do veće kreativnosti.
Dakle, ako se nadate potaknuti neke nove, originalne misli, nastojte izbjeći bilo kakvu mentalnu stimulaciju za vrijeme tuširanja. Ovaj prekid programa je vrijeme u kojem mozak stvara vlastitu zabavu.
Vrijeme opuštanja
Prekid ne mora uvijek biti produktivno vrijeme. Ako vam slušanje glazbe ili podcasta pomaže da se opustite, priuštite si i ove trenutke. Nekim ljudima se previše misli mota po glavi, a slušanje tuđih misli može im pomoći da se opuste nakon dugog, napornog dana. Pripadate li ovoj skupini, ne oklijevajte staviti slušalice u uši.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....