SAD JE KAO NOV

Zagrepčani će odahnuti, nakon više od mjesec dana otvara se podvožnjak u Škorpikovoj: ‘Sve je dobro prošlo‘

Posljednje što je radnicima u ponedjeljak ostalo za napraviti je postavljanje zaštite za kablove rasvjete te metenje prašine
 Damir Krajac/Cropix

Podvožnjakom u Ulici Velimira Škorpika od sutra će ponovno prolaziti automobili. Nakon više od mjesec dana, radovi koji su počeli 22. lipnja, u ponedjeljak se privode kraju.

- Imam još jednu smjenu od 19 sati do ponoći, ako slučajno još što zatreba - rekao nam je inženjer Zvonimir Biuk prilikom obilaska terena. Radi u tvrtki Spegra, a uz njih se obnovom bave i iz Synteksa. Baik procjenjuje da je ukupni trošak za sanaciju dotrajalog podvožnjaka oko milijun i pol kuna.

image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix

Među glavnim brigama građana u vezi podvožnjaka bili su oštećeni i labavi dijelovi betona te odškrinuti i otpadajući dijelovi zidova, koji su sada uklonjeni i sanirani.

U 34 dana radnici su uklonili stari asfaltni zastor i hidroizolaciju te su postavili novu s vodonepropusnim lijevanim asfaltom. Obavili su pjeskarenje čeličnih sklopova te dodali antikorozivnu zaštitu završnom bojom. Na pruzi iznad podvožnjaka zamijenili su vijke novima.

image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix

Sva betonska površina zidova i krila podvožnjaka očišćena je postupkom vodenog hidrodinamičkog pranja te je ugrađena zaštita od vanjskih utjecaja. Nema više ni dotrajalih limenih oluka, nego su zamijenjeni novim, pocinčanim limovima i nosačima.

Posljednje što je radnicima u ponedjeljak ostalo za napraviti je postavljanje zaštite za kablove rasvjete te metenje prašine. Staru rasvjetu mosta su uklonili, a Grad Zagreb je postavio novu. Kasnije će još postaviti prometne znakove.

image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix

Podvožnjak u Škorpikovoj jedan je od dva koji spajaju Ilicu i Aleju Bologne sa Zagrebačkom avenijom. Zbog radova je postavljena obilaznica, no čak i mjesec dana nakon toga bilo je vozača koji su pokušali proći. Jedino što bi ih pred zelenom ogradom dočekalo bio je radnik Mario s metlom u ruci.

- Čistim još koliko mogu, a smjena mi je gotova u 14 sati. Koliko ja znam, sve je dobro prošlo i sutra se podvožnjak otvara za promet - rekao je Mario.

image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix
image
Damir Krajac/Cropix

Prema inženjeru Baiku, bilo je dosta noćnih radova, a nepredvidive situacije poput lošeg vremena i kvarova na strojevima usporile bi posao.

- Susjedi su nam se žalili zbog buke, no na to smo navikli. Njima će biti najdraže što smo gotovi - komentirao je Baik i utvrdio kako je ovim radovima prema projektu sanacije objekt vraćen u prvobitno stanje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 13:21