POTPISAN UGOVOR

Tomašević najavio investiciju od 200 milijuna eura: ‘Stiže na proljeće, a podsjećam i na naš nezapamćeni iskorak‘

Vezano za puknuće vodovodne cijevi na Trešnjevci, rekao je da će građanima biti refundirana šteta koja je nastala na imovini

Potpisivanje Ugovora o novoj nabavi tramvaja

 Ronald Gorsic/Cropix

Zagrebački gradonačelnik Tomašević rekao je u utorak da je magistralna vodovodna cijev koja je jutros puknula na Trešnjevci, iz 1957., naglasio je kako su bitne investicije u vodoopskrbu mrežu Zagreba, dodavši da će građanima biti refundirana šteta koja je nastala na njihovoj imovini.

image

Potpisivanje Ugovora o novoj nabavi tramvaja

Ronald Gorsic/Cropix

"Budući da se puknuće cijevi dogodilo ispod nadzemnog parkinga, došlo je do ulegnuća i oštećeno je nekoliko automobila. Zamjenik gradonačelnika je bio na terenu, razgovarao je s ljudima kojima je oštećena imovina i naravno da će polica osiguranja koju VIO ima pokriti tu štetu pa građani ne moraju brinuti", rekao je Tomislav Tomašević na redovitoj konferenciji za medije.

Bilo kakva šteta koja im je nastala na vozilima ili na objektima zbog puknuća cijevi bit će isplaćena i refundirana, dodao je.

"Desetljećima se nije ulagalo u vodovodne cijevi u Zagrebu i imamo jako visoke tlakove. Potrebno je ne samo obnoviti vodovodne cijevi, nego smanjiti tlakove u vodovodnoj mreži kako bi dolazilo do što manje puknuća i za to nema alternative", rekao je Tomašević.

image

Tomislav Tomašević

Ronald Gorsic/Cropix

Najavio je kako će se Projekt Zagreb realizirati u svakom smislu, čak i u slučaju da ne dobiju najavljeno financiranje od Vlade, te da cijelo vrijeme investiraju u vodoopskrbnu mrežu. Podsjetio je na nedavno završene radove u Ilici gdje je cjevovod bio star više od sto godina.

Osvrnuo se i na odluku HERA-e kojom je Grad Zagreb izgubio na natječaju za javnu uslugu dobavljača plina, a dobila je tvrtka Međimurje-plin. Tomašević je rekao kako su se dosadašnje subvencije države za energente jednako odnosile na tržišnu uslugu plina i na opskrbu plinom u javnoj usluzi, pa očekuje da će tako biti i u subvencijama koje će Vlada objaviti.

"Zato smo i predstavili ove cijene, rekavši da je naša ponuda, odnosno GPZO-a 10 centi jeftinija od ponude Međimurje-plina u javnoj usluzi koju je objavila Hera prošli tjedan", rekao je Tomašević.

Govoreći o inkluziji djece s teškoćama u redovite programe u vrtićima i školama, zamjenica gradonačelnika Danijela Dolenec navela je da su u manje od godine dana od usvajanja akcijskog plana na ovogodišnjim upisima u gradske vrtiće upisali 50 posto više djece s teškoćama nego prošle pedagoške godine.

image

Danijela Dolenec, Luka Korlaet

Ronald Gorsic/Cropix

Riječ je ukupno o 417 upisane djece, a Dolenec je to ocijenila ‘nezapamćenim iskorakom‘. Kaže da je to popraćeno adekvatnim financijskim ulaganjima pa je Grad u protekloj godini u vrtićima zaposlio 121 novog odgajatelja.

Navela je i kako je na razini desetljeća sada preko 50 posto više djece s teškoćama u osnovnim školama zbog čega broj posebnih razrednih odjela više nije dovoljan pa pripremaju 17 novih posebnih razreda.

Kaže kako im je Ministarstvo znanosti i obrazovanja odbilo dva takva zahtjeva, pozivajući se na Vladinu odluku o nezapošljavanju u javnom sektoru, na što su se žalili.

Zagreb investira 200 milijuna eura u 80 novih tramvaja

Uoči konferencije gradonačelnik Tomašević i predsjednik Uprave tvrtke KONČAR - Električna vozila d.d. Josip Ninić potpisali su ugovor kojim će se osigurati nabava još 20 novih niskopodnih tramvaja za ZET, uz 20 koji su već u proizvodnji.

Tomašević je rekao kako bi se prvi tramvaji trebali naći na zagrebačkim ulicama na proljeće, a možda i prije.

Kaže kako je ponosan što će to biti prvi novi tramvaji nakon 15 godina, ali i što su proizvedeni u Zagrebu.

image

Potpisivanje Ugovora o novoj nabavi tramvaja

Ronald Gorsic/Cropix
image

Potpisivanje Ugovora o novoj nabavi tramvaja

Ronald Gorsic/Cropix

Prvih 20 financirano je iz EU fondova, a Tomašević je izrazio nadu da će tako biti financirano i drugih 20.

Najavio je i da će do kraja godine ZET raspisati natječaj za kupnju još 40 novih tramvaja i to dužih.

Govoreći o veličini investicije, rekao je kako prvih 40 kraćih tramvaja košta oko 80 milijuna eura, što je otprilike veća investicija od cijele žičare, u rangu Paromlina, a 40 dužih tramvaja koštaju 120 milijuna eura, što je usporedivo s Centrom za gospodarenje otpadom.

image

Josip Ninić

Ronald Gorsic/Cropix
image

Potpisivanje Ugovora o novoj nabavi tramvaja

Ronald Gorsic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 23:50