- Za sve probleme s telefonom i otežanom komunikacijom s ambulantama molimo da se obratite predstavniku stanara, sadržaj je neobične poruke na prozoru i na vratima Doma zdravlja Savica. Još neobičnije, u ravnateljstvu doma zdravlja ne znaju tko je poruke s velikim tiskanim slovima na žutom papiru postavio, dok se predstavnik stanara čudi što je prozvan i zašto bi se netko baš njemu trebao obratiti zbog problema s telefonima.
Što se to događa u Domu zdravlja Savica u Zagrebu, koji se nalazi u Ulici Ljerke Šram?
Ivan Budimir od svog je prethodnika preuzeo vođenje zgrade prije manje od godinu dana. Bivši predstavnik suvlasnika na toj je funkciji bio dvadeset i jednu godinu, a Ivana je, kako kaže, dočekala tempirana bomba koja je nedavno eksplodirala.
- Kanalizacijska cijev koja prolazi iznad doma zdravlja pukla je dva puta u srpnju i još jednom u rujnu. Sada smo donekle sanirali problem koji će do kraja biti riješen u prvom mjesecu sljedeće godine. Odmah sam pokrenuo sve radove i stavljene su nove cijevi, a dom zdravlja cijelo je vrijeme radio. Nakon tog problema, pojavio se problem s telefonskom linijom koji i dalje nije u potpunosti riješen, rekao je Budimir.
Kada se utvrdio problem s telefonskom linijom, Ivan je, kaže, osobno zvao i obavijestio teleoperatera o kvaru. Kontaktirao ih je nekoliko puta kako bi što prije otklonili kvar, nakon čega su mu prestali odgovarati na pozive. Smatra kako je do problema došlo njihovim neprofesionalnim djelovanjem.
- Netko nam je nelegalno ušao u zgradu, izbušio rupe i napravio štetu. Pitali smo čiji su kablovi, ispada da su ničiji. Svi kontaktirani teleoperateri tvrde da infrastruktura nije njihova. Ne žele priznati pogrešku i peru ruke od toga, kaže predstavnik stanara. Dodaje da su zbog nestručnih radova probijene dvije betonske deke i pročelje zgrade te da bi netko trebao priznati i sanirati štetu. Osim toga, kaže kako su na broju dva i četiri u Ulici Ljerke Šram izbušeni ulazi zbog postavljanja kabela, a dvojka je upala u prvi plan jer se ondje nalazi dom zdravlja. Na prozoru i vratima istog tog doma zdravlja, koji se nalazi na prvom katu zgrade koje je Ivan predstavnik, pojavili su se natpisi koji upućuju pacijente da se jave predstavniku stanara oko poteškoća s telefonom i otežanom komunikacijom.
- Ne znam tko je to napisao, odmah sam obavijestio ravnateljstvo. Već su me ljudi zvali zbog toga, ali ne razumijem zašto. Pitao sam zašto se obraćaju meni i kakve veze imam s time što neće popraviti liniju, no nisam dobio odgovor, rekao je Budimir.
Domu zdravlja predložio je da promjeni davatelja usluga jer u zgradi postoje i oni koji su, kako kaže, legalni i imaju sve potrebno za obavljanje djelatnosti. Odgovorili su mu da je vlasnik prostora doma zdravlja Grad Zagreb koji ima ugovor s određenim telekomunikacijskim operaterom, a za kojeg Ivan smatra da je uzrokovao štetu i probleme.
- Nakon brojnih poziva pružatelju usluga, obratio sam se za pomoć ravnateljstvu Doma zdravlja i ministarstvu. Pitao sam dva puta pismeno, nebrojeno puta usmeno i svi su me ignorirali. Četiri mjeseca sam odgađao radove zbog toga i nismo uspjeli riješiti problem, kaže Ivan. Mišljenja je da su iz doma zdravlja zaključili kako ima nešto protiv njih jer je više puta ukazivao na nepravilnosti u njegovu radu. Tvrdi kako je upozorio i ravnateljstvo o neodržavanju zgrade zbog čega smatra da nije prikladno mjesto za ordinacije i ambulantu.
- Moji stanari su korisnici doma zdravlja i nemam ništa protiv toga da se on nalazi u zgradi. Problem je što zgrada ranije nije bila održavana, a kompletna kanalizacija, vodovod i ventili nalaze se iznad doma zdravlja. Drugi je problem što ambulanta nema adekvatan prilaz za invalide koji onda ulaze u zgradu i koriste lift koji plaćaju stanari, rekao je predstavnik stanara.
Spominje kako upravo zbog neprikladnog prilaza domu, osobe u invalidskim kolicima, da bi došle do doma zdravlja ulaze kroz glavni ulaz. Na njemu su stanari nedavno obnovili vrata, koja također nisu prikladna za ulaz s kolicima zbog svoje težine. Osobe u kolicima se onda u njih zabijaju i na taj ih način uništavaju.
- Više puta sam u hodnicima pronašao ovisnike koji prolaze kroz proces odvikavanja. Oni u domu dobiju supstance koje su im zamjena za drogu i onda ih konzumiraju u našem hodniku. To gledaju djeca i majke s djecom, ali mislim da nikome nije ugodno u tom okruženju. Da je dom zdravlja organiziran oko onog što rade, ne bi bilo nikakvih problema, kaže predstavnik stanara.
Iz Doma zdravlja Zagreb - Centar dobili smo odgovor da je prilikom izvođenja građevinskih radova od strane osoba, kojima oni nisu nalogodavci niti imaju s njima veze, došlo do presijecanja kabela što je uzrokovalo prekid telefonskih linija i mrežnih veza u ordinacijama na navedenoj lokaciji. I oni su, kao i predstavnik suvlasnika, kontaktirali pružatelja usluga fiksne telefonije, ali kažu kako u primjerenom vremenu nije bilo pozitivnih pomaka. Zbog toga su nabavili šest novih modema kako bi omogućili korištenje interneta u ordinacijama što je uzrokovalo nepredviđene financijske troškove, a u tijeku je i postupak prijenosa brojeva kod novog operatera.
- Što se tiče natpisa da se pacijenti za sve probleme s telefonom i otežanom komunikacijom obrate predstavniku stanara, isti nije postavljen od zaposlenika Doma zdravlja Zagreb - Centar te nemamo saznanja o tome tko ga je postavio, napisali su Doma zdravlja Zagreb - Centar.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....