Prema prvotnom je planu rotor trebao biti zatvoren 2. studenoga, zatim je rok pomaknut na sredinu prosinca, a službeni razlog nove odgode je advent
Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić rekao je za Media servis da će se remetinečki rotor zatvoriti tek poslije Nove godine.
Ovo je već druga odgoda roka zatvaranja, zbog čega se povlači pitanje kako zapravo napreduju radovi. Naime, prema prvotnom je planu rotor trebao biti zatvoren 2. studenoga, nakon čega bi se promet u tom dijelu Zagreba preusmjerio na nove obilazne ceste. Ipak, prošli je tjedan gradonačelnik tijekom aktualnog sata u Gradskoj skupštini rekao da će se rotor zatvoriti 15. prosinca, no jučer je opet promijenio mišljenje te poručio da će do zatvaranja doći poslije Nove godine, nakon što završi Advent, odnosno dok se ne osigura dovoljan protok vozila.
Bez tramvaja
Pokušali smo doći do obrazloženja za novu odgodu, no svugdje smo naišli na zatvorena vrata. Izvođači radova odgovorili su nam da oni nisu nadležni za takva pitanja te da se obratimo odgovornim osobama u Gradu Zagrebu. Iz Grada su nam, pak, poručili da će se tek sutra održati sastanak o tome i da dotad ne žele odgovarati na novinarska pitanja. Ipak, neslužbeno smo uspjeli doznati kako problem leži u instalacijama. Tijekom izrade radnog plana projektanti su se vodili katastrom instalacija, ali na terenu je radnike zateklo drugačije stanje od planiranog, što je samim time usporilo sve radove.
Prema tome, projekt vrijedan 300 milijuna kuna vrlo vjerojatno neće svjetlo dana ugledati do kraja iduće godine. Najveći gubitnici u tom su slučaju građani Novog Zagreba koji će se nekoliko mjeseci dulje morati voziti po alternativnoj regulaciji javnog prijevoza. Naime, zbog radova su skraćene tramvajske linije 7 i 14, a građane između Sopota i Savskog mosta prevozi izvanredna autobusna linija.
Ipak, nemojte misliti da se oko rotora ništa ne radi. U tijeku su radovi na proširenju Riječke ulice i gradnja dviju novih cesta koje će služiti kao zamjena za rotor. Iz smjera Jadranske avenije sagradit će se cesta uz sam savski nasip, a druga prometnica ići će iz Avenije Dubrovnik pa po zelenoj površini i parkiralištu Zrinjevca. Obje ceste imat će izlaz na Jadranski most, kao i na spojnicu kojom će se povezati istok i zapad, odnosno Jadranska i Avenija Dubrovnik. Kada nove ceste budu sagrađene, onda će se moći pristupiti i zatvaranju rotora.
Obilazak
Kako iz Grada nismo dobili nikakav odgovor o odgodi zatvaranja rotora, možemo podsjetiti na opis kako će novi rotor izgledati.
- Izvodit će se radovi gradnje tunela istok - zapad na -1 razini u dužini od oko 280 metara s dvije odvojene tunelske cijevi. Rampe na sjevernoj strani kružnog toka, Jadranski most - Jadranska avenija te Avenija Dubrovnik - Jadranski most proširuju se za jednu voznu traku i prema projektu imaju četiri vozne trake. Dvije trake ulaze u kružni tok, a dvije trake kao desni skretači ne ulaze u kružni tok.
Samo raskrižje bit će semaforizirano, novim prometnim rješenjem isključeno je preplitanje automobila u samom kružnom toku - rekli su tada iz Grada. Odgovor na pitanje kada će taj rotor biti gotov možda dobijemo sutra.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....