Otvorenje okretišta na Mihaljevcu nakon prve obnove u svojoj 80-godišnjoj povijesti, kako smo i pisali, nije moglo proći bez problema. U razgovoru s novinarem Jutarnjeg lista vozači su se tada žalili na blatnu ‘kaljuža‘ na terminalu, ali i preoštre zavoje na tračnicama pri izlasku tramvaja iz okretišta. Istražili smo navode kako je dan prije kretanja tramvajskog prometa prilikom ispitivanja trase došlo do iskakanja tramvaja i kako je riječ o Augsburškom tramvaju.
Iz ZET-a su nam u odgovoru potvrdili kako je došlo do iskliznuća tramvaja iz Njemačke, ali i objasnili kako je do toga došlo prilikom testiranja pod najvećim opterećenjem. Ono što je posebno zanimljivo je kako je do iskliznuća došlo prilikom testiranja modela tramvaja koji se inače ne koriste za prometovanje tom trasom što otvara pitanje stvarnog stanja voznog parka ZET-a.
- Tračnice su potom ponovno brušene specijaliziranim vozilom, što je uobičajena procedura prije redovnog prometovanja, te se od uključenja linija u promet prijevoz odvija bez poteškoća. Od početka prometovanja na novom terminalu Mihaljevac nije bilo iskakanja nijednog tramvaja, te je okretište u potpunosti funkcionalno i sigurno za promet.
Tramvaj koji je izletio iz tračnica prilikom testiranja je nakon pregleda kojim je utvrđena njegova ispravnost pušten u redovan promet. Ali, to nije jedini „Augsburgovac” koji se našao u fokusu javnosti, već je uz mihaljevački NT1006, iz tračnica izletio i NT1003 za koji je također nakon pregleda utvrđena ispravnost i prometuje na liniji broj 5 (Prečko-Park Maksimir).
Sreću brzog povratka na tračnice nema njemački tramvaj pod brojem NT1001 o kojem smo prethodno pisali, a čiju je neispravnost i zasad još uvijek nepoznatu ozbiljnost kvara javnosti prenio predsjednik Sindikata radnika ZET-a Neven Brnjas. Na upit u kakvom je stanju tramvaj koji sada već 46 dana čeka na popravak iz ZET-a odgovaraju kako je u tijeku zamjena obruča kotača, što je uobičajena servisna aktivnost kao i na ostalim tramvajima.
Kao obrazloženje zašto servis tramvaja NT1001 koji kategorizirali kao redovan traje 46 dana iz ZET-a su naveli kako nisu imali odgovarajući alat za izvršenje radova na njemačkim tramvajima, ali kako su prilagodbe alata pri kraju.
- S obzirom na to da je riječ o novom tipu tramvaja u voznom parku ZET-a, bilo je potrebno napraviti dodatne prilagodbe alata za postupak zamjene obruča kotača, no očekujemo kako će uskoro biti ponovno uključen u promet.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....