STANARI POBJESNILI

Grad je radove u ovoj zagrebačkoj ulici zbog ‘uklete jame‘ produljio već četvrti put: ‘Kasne već 47 dana!‘

U Gradu kažu kako su privatnog izvođača kazneno prijavili, nakon čega su čekali slijeganje rova, a sad ga dodatno betoniraju...
 Ranko Šuvar/Cropix

Sad već postaje bizarno, ali rokovi za sanaciju Mlinarske ceste i njeno puštanje u promet produljeni su ponovno, po četvrti put. Ulica u kojoj se od ljeta kopa zbog rekonstrukcije plinovoda još uvijek nije spremna za upotrebu, a sada je stanare šokirala činjenica da se novi rok za završetak asfaltiranja rastegnuo do 26. listopada.

Prijašnji rokovi bili su 9. rujna, što je produljeno na 16. rujna, pa 10. listopada, da bi iz Grada na kraju obećali da će sve biti gotovo do 20. listopada. A onda šok...

image

Mlinarska cesta snimljena 26. rujna

Ranko Šuvar/Cropix

Problemi u Mlinarskoj krenuli su još u ljeto kad je Gradska plinara unajmila privatnog izvođača da izvrši rekonstrukciju plinskih cijevi u oko 700 metara dugoj ulici. Nakon toga ulicu je trebalo asfaltirati. Radovi su tada produljeni 2 puta, a Grad je tada na upit Jutarnjeg potvrdio kako je problem bio u privatnom izvođaču koji je čak i prijavljen zbog neadekvatne sanacije rova.

Kasnije je i sam gradonačelnik Tomislav Tomašević na pres konferenciji rekao da je riječ o kaznenim prijavama protiv te privatne tvrtke. Ovako su nam to objasnili 3. listopada iz Grada:

- Gradska plinara Zagreb izvodila je radove rekonstrukcije plinovoda na Mlinarskoj cesti, pri čemu su zamijenjene podzemne plinske instalacije, što je iziskivalo i skidanje sloja asfalta duž sjeverne kolničke trake do križanja s Ulicom Antuna Vrančića. Zbog dotrajalosti bilo je potrebno sanirati i ostali dio kolnika te je cjelovita sanacija Mlinarske ceste uvrštena u ovogodišnji Program asfaltiranja.

Nakon izvedene rekonstrukcije plinovoda, Zagrebačke ceste započele su prije desetak dana s radovima uklanjanja asfalta radi pripreme za predstojeće asfaltiranje na dijelu Mlinarske na kojemu su za to zadovoljeni uvjeti. Istovremeno se provodi betoniranje prijekopa kako bi se zadovoljili tehnički uvjeti za asfaltiranje rova. Naime, asfaltiranje rova može se izvršiti tek kad se zadovolje određeni tehnički uvjeti, između ostalog, adekvatno slijeganje rova, što nažalost ranije nije bilo izvršeno na odgovarajući način zbog loše odrađenih radova privatnog izvođača.Također, podignute su prijave protiv izvođača radova, a vezane su uz odvijanje radova bez potrebnih suglasnosti te osiguranja gradilišta.

image

Mlinarska cesta na dijelu od Jurjevske ulice do Ulice Antuna Vrančića zatvorena je za sav promet

Ranko Šuvar/Cropix
image
Ranko Šuvar/Cropix

S obzirom na to da su se stanari opetovano žalili da na gradilištu danima nema radnika, reporteri Jutarnjeg su izašli na teren i uvjerili se u isto nekoliko dana za redom. Rov se slijegao i slijegao...

- Navedene poslove, uz nadzor voditelja gradilišta, trenutno svakodnevno obavlja petnaestak radnika, od toga 5 asfaltera i desetak vozača radnih strojeva i kamiona, a za poslove asfaltiranja planiran je rad 10 asfaltera. Radovi se izvode svakodnevno, od 7 do 15 sati, izuzev kada to vremenske prilike ne dopuštaju, odnosno u slučaju obilnih kiša, potvrdili su kasnije iz Grada.

Stvari međutim ni nakon toga nisu išle glatko, a stanari su s nevjericom i bijesom primili informaciju da se sada sve produljuje do čak 26. listopada. Naime, preko ljeta ih je smetala prašina i buka, zatim prazno gradilište, a sada još i ovo, kažu nam.

Pitali smo stoga Grad zašto novo produljenje radova, međutim konkretan odgovor na to pitanje nije tako jednostavan. Pojasnili su ipak neke stvari:

image

Grad je privatnog izvođača kazneno prijavio zbog loše izvedenih radova

Ranko Šuvar/Cropix
image


Ranko Šuvar/Cropix

- Sanaciju rova na Mlinarskoj cesti preuzele su Zagrebačke ceste 26. rujna, jer, kao što smo već navodili, privatna tvrtka koja je bila izvođač radova na rekonstrukciji plinovoda nije u skladu s tehničkim propisima izvela propisnu sanaciju rova zbog čega nisu bili zadovoljeni tehnički uvjeti da se preuzme cesta i prijekop na daljnju sanaciju. Zbog toga je bilo potrebno gornji sloj nasipnog materijala iskopne jame sanirati na tehnički ispravan način te je navedene radove bilo nužno izvesti kao preduvjet da se prometnica može asfaltirati. Kako bi se zadovoljili tehnički uvjeti, a to je zbijenost podloge, bilo je potrebno izvesti radove betonske stabilizacije gornjeg sloja iskopne jame što je zahtijevalo dodatan rad i vrijeme. Trenutno se na gradilištu na Mlinarskoj cesti izvodi zamjena postojećih rubnjaka s novima, asfaltiranje nogostupa, podizanje poklopaca komunalnih instalacija nakon čega slijedi ugradnja habajućeg sloja asfalta na kolniku i izvođenje radova na horizontalnoj i vertikalnoj signalizaciji.

Skraćeno, zbog dodatnog betoniranja očito uklete ‘iskopne jame‘ treba im više vremena.

image
Ranko Šuvar/Cropix

- Planirani rok završetka radova je 26. 10. 2024. godine, tvrde sada. Stanarima je već dosta čekanja.

- Nevjerojatno je da uz sve moguće probleme koje spominju, ne mogu riješiti 700 metara jedne ulice i to već mjesecima. Šlamperaj i nebriga, to je jedini razlog. Razumijem da se raditi mora, razumijem da se ne može raditi 24 sata dnevno, razumijem da se planovi mogu poremetiti, da može padati kiša....Ali da četvrti put produljuju radove, to ne mogu razumjeti, kaže nam jedan od ljutitih stanara.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. listopad 2024 11:59