VELIKA ŠKRTICA

Došla na šalter ZET-a riješiti besplatan prijevoz, ostala u nevjerici što je traže: ‘Što? Bez naočala?‘

Uvjet da fotografija bude novija postavljen je kako korisnici ne bi donosili fotografije iz mladosti, objasnili su

Ilustrativna fotografija, umirovljenica u tramvaju

 /Cropix

Kako dojavljuju čitatelji Škrtice, neki djelatnici ZET-a prilično rigorozno tumače pravila na temelju kojih je moguće ostvariti pravo na besplatan prijevoz za umirovljenike.

Naime, prilikom vađenja pretplatnog kupona, koji je preduvjet za ostvarivanje prava, na nekim prodajnim mjestima djelatnici ZET-a od umirovljenika navodno traže da prilože fotografiju kao što je na osobnoj iskaznici - što znači bez naočala.

ZET smo stoga upitali jesu li doista propisali tako stroge uvjete i zašto bi bilo nužno za pretplatni kupon dostaviti fotografiju bez naočala, no iz ove su nam gradske tvrtke potvrdili da takav zahtjev uopće ne postoji.

"Radi točnijeg uvida u profil korisnika, tijekom korištenja prijevozne usluge i kontrole karata, na prodajnim se mjestima prilikom izrade pretplatnih karata od korisnika traži da prilože odgovarajuću fotografiju, odnosno da ona bude čim novijeg datuma te primjerena stvarnom izgledu osobe.

Korisnici mogu priložiti i fotografiju na kojoj nose naočale za vid, a jedina iznimka su sunčane naočale koje nisu prihvatljive jer otežavaju prepoznavanje osobe", poručili su iz nam iz ZET-a te dodali kako je uvjet da fotografija bude novija iz jednostavnog razloga da korisnici ne bi donosili fotografije iz svoje mladosti koje ne odgovaraju njihovom današnjem izgledu.


Imate prijedlog za Veliku škrticu?

Pišite na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2024 08:20