Novi sustav naplate odvoza otpada po kojem će, uz fiksnu cijenu na mjesečnim računima od 45 kuna za fizičke osobe i 90 kuna za pravne, građani koji odvajaju otpad, prema najavama gradonačelnika Tomislava Tomaševića, plaćati manje račune, počinje s prvim danom listopada.
Najvažnija promjena oko bacanja samog otpada tiče se mješovitog otpada koji će se po novom smjeti bacati samo u za to predviđenim vrećicama koje će se prodavati na 650 mjesta diljem grada u veličinama od 10, 20 i 40 litara, i to u pakiranjima od deset komada. Vrećice za staklo, papir, biootpad i plastiku, kao i dosad, bit će besplatne.
Mijenjaju se i računi koji će sada imati fiksni dio od 45 kuna i varijabilni koji ovisi o tome koliko odvajamo, odnosno koliko vrećica...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....