Jedan od najpoznatijih i po mnogima najljepši zagrebački hotel, Esplanade, od danas više ne radi pod međunarodnom franšizom Regent. Posljednjih osam godina hotel je imao tog međunarodnog upravitelja, no nedavno su se vlasnici hotela, austrijska tvrtka WSF grupa, odlučili na raskid partnerstva i samostalan nastavak poslovanja.
Regent je u Esplanadu ušao 2004. godine, nakon temeljite obnove koja je trajala godinu i pol, tijekom koje je hotel bio zatvoren. Stope rasta posljednjih su godina varirale, no definitivno nezadovoljstvo s hrvatske strane nastupilo je nakon prodaje brenda Regent tajvanskoj tvrtki Formosa International Hotels. Ostvaren rast, kažu, nije bio sukladan smjernicama Esplanade i vlasnika hotela.
Esplanada jači brend
- Vlasnik je raskinuo ugovor nakon što je obavljena prodaja brenda Regent, a pokušaji da se obnovi ugovorni odnos nisu uspjeli. Svaki brend, pa tako i Regent, donosi hotelu neke nove ideje i način poslovanja. U vrijeme dok je brend pripadao grupaciji Rezodor Hotel Group postojao je, primjerice, jaki loyality program i program edukacije menadžmenta i djelatnika, što se izgubilo promjenom vlasnika brenda.
Kupili ga Tajvanci
Regent je luksuzan brend, no ipak relativno nepoznat u nekim dijelovima svijeta, što je vrlo bitno za poslovanje u svjetskim razmjerima. No, nije se dogodio očekivani rast, a pritom mislimo na ekspanziju, odnosno povećanje broja hotela u svijetu i Europi, da bi imalo smisla nastaviti poslovanje unutar Regent grupacije - istaknuo je direktor Ivica Krizmanić, koji smatra da Regent brend nije uspio nadrasti jačinu koju Esplanada kao brend ima na ovom tržištu.
Do 1. listopada ove godine hotel je imao rast od šest posto u prihodima od noćenja, a u nastavku godine predviđaju daljnji rast. Kadrovskih promjena neće biti, svi djelatnici zaposleni u Esplanadi ostaju na svojim funkcijama i radnim mjestima.
Lanac The Regent postoji od 70-ih godina prošlog stoljeća, a danas, nakon izlaska zagrebačkog hotela iz portfolia, imaju pet hotela te planove za otvaranje šest novih u naredne dvije godine.
Godine 2010. brend Regent je otkupila tvrtka Formosa International Hotels Corporation iz Tajvana. Sama je Esplanada, osim samostalno, tijekom svoje gotovo 90 godina duge povijesti poslovala i pod brendom InterContinental, od kojeg se odvojila 1989. godine.
U Esplanadi su uvjereni da im poslovanje izvan svjetskog lanca neće smanjiti broj gostiju.
Idu dalje neovisno
- Vjerujem da je nastupilo vrijeme da nastavimo svoj put kao neovisan hotel. Esplanada je prestižan hotel i mogu slobodno reći da je brend sam za sebe. Uvjeren sam da će hotel postići značajan rast - rekao je generalni direktor hotela Ivica Max Krizmanić. Optimistični su i vlasnici, WSF Grupa. Daniel Koetser, partner u tvrtki, vjeruje da će Esplanadi samostalno poslovanje pružiti brojne nove mogućnosti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....