Kao da Autobusni kolodvor u Zagrebu nema dovoljno problema, zbog čestih pritužbi na sigurnost i čistoću, sad su pod ‘paljbom‘ korisnika i zbog jedne- reklame.
Čini se da je marketinški tim AKZ-a potpuno promašio s oglašavanjem na Facebooku jer su za to odlučili angažirati umjetnu inteligenciju, a rezultat je ispao krajnje neozbiljan jer osim što oglas ima grafičke defekte također sadrži i netočne informacije.
Na oglasu koji je Facebookov alat za detekciju umjetne inteligencije označio kao sadržaj stvoren pomoću UI nalazi se niz jezičnih novotvorevina poput "kupitisa autobusa" i "brozo knline kupovine" te nelogičnosti poput pozivanja na kupovinu karte samome autobusu, a ne putniku. Ono što se ovom reklamom htjelo promovirati je mogućnost online kupovine autobusnih karti za preko 7.000 destinacija. Ako je vjerovati oglasu, to je moguće ostvariti putem stranice zagrebačkog kolodvora www.akbz.hr. Jedini je problem što internet domena koju ovaj oglas reklamira nije domena AKZ-a i ako odlučite pratiti poveznicu završiti će te na nekorištenoj i praznoj stranici.
"AUTOBUSS BROZO", "Ajme sramote!", "Ovo je komično", "U moje vrijeme loš grafički dizajn bio je posljedica toga da nečiji nećak to sfušao za sitne pare. No AI je i tog ‘nadarenog‘ mladca ostavio bez posla..." su samo neki od komentara među korisnicima društvenih mreža kod kojih je ovaj oglas naišao na podsmijeh.
Vodstvo Kolodvora se na komentare i upite nije oglasilo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....