Cijena korištenja Arene Zagreb iznosi oko 150 tisuća kuna, u šest godina otkako je sagrađena, održan je samo 71 koncert, a u posljednje dvije godine u minusu je oko tri milijuna kuna. Čak tri natječaja su provedena za odabir društva koje bi upravljalo Arenom, ali su poništena jer ponuđači nisu udovoljavali zahtjevima.
Da ova ljepotica s Laništa ima ozbiljnih problema, zna se već godinama, a stručnjaci upozoravaju da se nešto hitno mora poduzeti jer je dvorana od 2009. godine apsolutno neisplativa.
- Više se isplati da se dvorana sruši jer je sada samo uteg oko vrata. Jedini izlaz bio bi da se nađe privatnik koji će je uzeti pod svoje, ali pitanje je tko je dovoljno hrabar za takav potez. Svaki treći dan trebao bi se održavati koncert u Areni Zagreb da bi ona bila isplativa - komentirala je situaciju na Laništu Sandra Švaljek s Ekonomskog instituta.
No, iz Arene Zagreb, pak, najavljuju da je raspored događanja za 2016. godinu gotovo popunjen.
- U ovoj godini je kroz zagrebačku Arenu prošlo između 450 i 500 tisuća posjetitelja. U nadolazećoj godini planiramo da se taj broj poveća na više od 600 tisuća - najavio je Sretan Šarić, trenutačni voditelj Holdingove podružnice Sportski centar koja je osnovana u srpnju i na koju je prebačeno cjelokupno poslovanje vezano za dvoranu, a uskoro će se preimenovati u Podružnica Arena Zagreb.
Dvoranske turneje
- Osnovana je upravo zbog funkcionalnijeg vođenja te potrebe direktne odgovornosti i specijaliziranja djelatnosti. Zbog pravodobnih informacija koje imamo od poznatih agencija i promotora, spremni smo prihvatiti organizaciju velikih događanja. Ovdje prvenstveno mislimo na koncerte popularnih izvođača sa svjetske glazbene scene. Naravno, za takve projekte potrebno je unaprijed osmisliti platformu na kojoj bi se temeljila organizacija jednog takvog događanja - rekao je Sretan Šarić, diplomirani ekonomist, koji je dugi niz godina svoje iskustvo stjecao u Agrokoru i Optimi te u inozemnim tvrtkama.
S obzirom na to da su planetarno popularni U2, Rolling Stones i Adele najavili da će iduće godine u sklopu svojih turneja nastupati po Arenama diljem svijeta, kako doznajemo, pokušat će ih dovesti i u zagrebačku, ali to će, svakako, ovisiti o izvođačima i njihovim mogućnostima.
Vlastito usluživanje
Naime, većina europskih Arena i sličnih objekata u svojoj djelatnosti imaju vlastito ugostiteljstvo od kojega ostvaruju značajan prihod, a prvi takav model u Areni Zagreb su primijenili tek u rujnu tijekom Europskog košarkaškog prvenstva. Neslužbeno doznajemo kako je u tih mjesec dana dvorana na Laništu od ugostiteljstva zaradila kao u tri godine - gotovo 800.000 kuna.
Osim toga, usvojili su novi petogodišnji plan poslovanja, a glavni je cilj u prvih 18 mjeseci troškove svesti na nulu.
Manja događanja
- Jedna od budućih primarnih investicija je postavljanje pregradnih i sustava zastora u objekt Arena Zagreb. Na taj način želimo omogućiti organizatorima manjih događanja dostupnost prostora Arene. Naravno, samim time povećao bi se broj događanja u Areni - najavio je voditelj podružnice Sretan Šarić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....