Djevojčice su u hrvatskim osnovnim i srednjim školama bolje od dječaka u svim predmetima. Baš u svim predmetima imaju bolje prosječne ocjene - osim u tjelesnom, a i tu su dječaci tako malo bolji od njih da je ta prednost zanemariva.
Međutim, kada su u prilici da u školi stečeno i ocijenjeno znanje pri.mijene, kada se od njih traži da “razmišljaju kao znanstvenice”, da rješavaju probleme, da ih matematički postave, interpretiraju, pretpostave posljedice i daju rješenje koje ne proizlazi iz rutinskog, naučenog načina i nije na prvu očito - djevojčice su ozbiljno nadmašene.
Studija OECD-a “Abeceda spolne ravnopravnosti u obrazovanju”, u kojoj su s aspekta spola analizirani rezultati PISA-e - unificirane provjere praktičnih znanja i vještina, odnosno matematičke, čitala...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....