Za razliku od novijih igara u Assasin’s Creed serijalu – Assassin’s Creed IV: Black Flag i Assassin’s Creed III, nadolazeći Assassin’s Creed Unity neće biti izdan u verziji za Wii U. Razlog toj odluci je nedovoljna tehnička moć Nintendove konzole koja nije dovoljna da prikaže igru na onaj način na koji su developeri zamislili.
„Ne može, jednostavno ne može, to je i glavni razlog zašto je od početaka ovo bio next-gen naslov, zato jer gomile više nisu samo estetske, one imaju utjecaja. Ako bismo učinili bilo što da to bude spriječeno ili smanjeno to bi imalo ogromni, neželjeni utjecaj. Jednostavno to ne bi bila ista igra. Mislim da to nije pravedno prema igračima, prodavati igru koja nije ista za sve.“ – rekao je kreativni direktor igre Alex Amancio.
Ovo nije prvi puta da iz Ubisofta objašnjavaju zašto Unity neće ugledati svjetlo dana na starim konzolama. U lipnju je dopredsjednik za prodaju i marketing Tony Key rekao da Unity „nije moguć“ za stare konzole ili „barem oni nisu pronašli način da to učine, a neće niti pokušavati“.
Dokaz o tehničkim zahtjevima je i izjava da će se Unity na PS-u 4 i Xboxu One vrtjeti u 900p rezoluciji sa 30 fpsa, što je manje od najavljenih 1080p/60 fps. „Problem“ su procesori na konzolama koji su zaduženi za AI, a s obzirom da su najavljene gomile od čak 30 000 NPC-a nije ni čudo da će procesori i ovako morati „raditi prekovremeno“.
Developeri su se ogradili i rekli da ograničenje nije zbog grafike – „Na frame-rate ne utječe broj poligona. Igru bi se mogla kretati i u 100 fpsa da je samo do grafike, ali zbog AI-a još uvijek smo limitirani na 30.“
Inače i prošlogodišnji Black Flag je imao 900p rezoluciju, ali je naknadno izdan patch koji ju je podigao na 1080p za PS 4. To i nije jedina igra koja je imala istu situaciju na PS-u 4, ali nakon softverske nadogradnje i Xbox One verzije igara će se moći prikazivati u 1080p rezoluciji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....