Srpski predsjednik Tomislav Nikolić prošle je godine objavio dva znanstvena rada na teme političkog menadžmenta i negativne kampanje nastavivši tako akademsku karijeru, piše Blic.
Oba su rada objavljena u časopisu "Ekonomika" iz Niša, a Nikolić ih je napisao sa zastupnikom Skupštine Srbije sa liste SNS-a Ljubišom Stojmirovićem i profesorom Fakulteta za menadžment u Novom Sadu, na kojemu je srpski predsjednik i diplomirao.
Radove potpisuje i Aleksandra Stojković profesorica na Beogradskoj poslovnoj školi.
Nikolićevi radovi imaju četiri, odnosno sedam stranica, i ukupne dvije fusnote. U istraživanju se koristio isključivo izvorima na srpskom jeziku.
Stojnmirović je za Blic rekao da mu je bilo zadovoljstvo surađivati s predsjednikom jer je njegovo bogato političko iskustvo utjecalo na kvalitetu radova,
- Tomislav Nikolić je dugo u politici i njegovo iskustvo i znanje bili su od velike koristi. Možda radovi nisu spektakularni, ali su svakako naš mali doprinos znanosti, rekao je.
U prvom radu "Politički marketing - negativna kampanja" kao primjer negativne kampanje navodi se upravo autor rada Tomislav Nikolić, te se ističe činjenica da je unatoč takvoj kampanji na izborima 2012. izabran za šefa države.
Na pitanje kako su na objavu ovih radova reagirali drugi znanstvenici, glavni urednik časopisa Ekonomika Dragoljub Simović odgovara da nije bilo ni pozitivnih ni negativnih komentara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....