OBJAVILI LAŽ

Volkswagen u Americi ipak neće promijeniti ime, tvrde da su se pokušali našaliti za 1. travnja

Prije dva dana objavili su lažnu vijest da će u Sjedinjenim Državama poslovati pod imenom "Voltswagen of America"
Novi Volkswagen
 Ronny Hartmann/AFP

Podružnica njemačkog automobilskog diva Volkswagen AG objavila je lažnu vijest da će u Sjedinjenim Državama poslovati pod imenom "Voltswagen of America" jer ono bolje oslikava orijentaciju tvrtke na proizvodnju elektrovozila, no u srijedu je priznala da je riječ o prvotravanjskoj šali.

Međutim, na društvenim mrežama prvotravanjska šala dočekana je kritikama jer su se neki komentatori prisjetili skandala što ga je njemački proizvođač izazvao lažiranjem rezultata na testiranjima ispušnih plinova za svoje dizel modele, zbog čega je godinama varao i kupce i regulatore.

"Volkswagen of America neće promijeniti ime u Voltswagen. Ta je objava bila u duhu prvotravanjskih šala kako bi popratila lansiranje električnog vozila ID.4 SUV te istaknula našu predanost prelasku na potpuno električnu mobilnost", rekao je glasnogovornik.

Glasnogovornik Volkswagena u Njemačkoj nazvao je promjenu imena "krasnom idejom" s fokusom na marketing.

"Od samog početka cilj je bio privući pažnju na važnu korporativnu i industrijsku temu u SAD-u. Velika količina pozitivnih povratnih informacija na društvenim mrežama pokazuje da smo postigli taj cilj. Istovremeno, žalimo ako neki misle da smo pretjerali", rekao je za AFP glasnogovornik Volkswagena Christoph Ludewig.

Drugi najveći proizvođač automobila na svijetu, VW se nada udvostručiti isporuke električnih vozila i pojačati profit ove godine prelaskom na potpuno električna vozila.

Neki vodeći ljudi VW-a nezadovoljni su što što njihovi električni modeli u SAD-u ne privlače toliko pozornosti kao Tesla ili General Motors.

Volkswagen cilja investirati 16 milijarda eura u elektrifikaciju i digitalizaciju do 2025. te se obvezao prodati milijun električnih vozila u svijetu do 2025.

Volkswagen je 2015. godine priznao da se koristio protuzakonitim softwareom kako bi varao na testovima za dizelske motore u SAD-u, što je izazvalo najveću krizu korporacije koja ju je stajala 32 milijarde eura za isplatu kazni, sudskih troškova i oporavka.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 09:20