Iz Kine kroz Rusiju pa preko Beringovog prolaza do SAD-a. To je samo jedna od planiranih željezničkih ruta koje azijski div planira izgraditi kako bi povezali svijet brzom željeznicom.
Samo nova ruta bi bila duga 13 tisuća kilometara, a uključivala bi izgradnju najdužeg podvodnog tunela kojim bi se spojile obale Rusije i Aljaske. Tunel dužine 200 kilometara bio bi četiri puta duži od onog ispod La Manchea.
Ova linija bi prema planovima započinjala na sjeveru Kine, a išla bi kroz Sibir, Beringov prolaz, Aljasku, te preko Kanade do granice SAD-a.
- Već raspravljamo o tome. Rusija već godinama razmišlja također razmišlja o izgradnji ove željeznice - izjavio je Wang Meng-shu, stručnjak za željeznicu.
Vlak bi putovao brzinom od 350 km/h, a cijelo putovanje trajalo bi dva dana.
China Daily izvijestila je o tome da Kina već posjeduje tehnologiju za izgradnju ove željeznice. Ona će se upotrijebiti za spajanje Kine i Tajvana podvodnom željeznicom kroz tunel dužine 150 kilometara.
Što se tiče drugih planova, Kinezi žele napraviti željeznicu kojom bi se preko Moskve, Berlina i Pariza spojili s Londonom.
To nije jedina ruta s kojom bi se spojili s Europom. Druga bi išla putem svile, tako da bi prolazila kroz Iran i Tursku, a cilja bi joj bila Njemačka.
Prema pisanju Chiny Daily, već se vode pregovori o izgradnji ovih linija.
Što se tiče četvrte željeznice, ona je već u izgradnji. Njom se Kina namjerava spojiti sa Singapurom, preko Vijetnama, Kambodže, Tajlanda i Malezije.
Prijedlog za gradnju željezničke pruge iz Kine u Afriku je trenutno povučen.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....