VIRALNI VIDEO

Tajanstveni mladić na konju dostavljao hranu pa pokrenuo raspravu na mrežama: ‘Ma ne radi on za nas‘

Tvrtka za dostavu Swiggy je u priopćenju rekla da je jahač bio tinejdžer koji je samo ‘posudio‘ njihovu torbu

Swiggyjev jahač

 Instagram Swiggy

Društvenim mrežama posljednjih se dana proširio video na kojem se vidi muškarca koji u Mumbaiju na konju galopira cestom natopljenom kišom, a na leđima nosi torbu s logom Swiggyja. Popularna indijska platforma za dostavu hrane Swiggy pojasnila je kako čovjek iz viralnog videa nije jedan od njihovih dostavljača, piše BBC.

Nakon što se video proširio društvenim mrežama, uslijedio je niz komentara, od pohvala čovjekove predanosti poslu do kritika za tvrtku Swiggy.

No Swiggy je u priopćenju rekao kako je jahač bio tinejdžer koji je samo ‘posudio‘ torbu za dostavu. Tvrtka je pokrenula ‘lov na konja‘ i obećala nagradu onome tko pomogne pronaći tajanstvenog jahača.

U nedjelju su poslali šaljivo sročeno priopćenje u kojem je stajalo da su ‘identificirani i čovjek i životinja‘.

Swiggy je rekao da Sushant (17) nije njihov zaposlenik nego ‘tipični tinejdžer koji posuđuje stvari i zaboravlja ih vratiti‘.

‘U ovom slučaju, ono što je posudio bila je torba za dostavu Swiggy‘, dodaje se.

Tvrtka je kazala da Sushante inače oprema konje za svadbene povorke, što je uobičajeni običaj u mnogim dijelovima Indije. Posuđena torba, kako se navodi, sadržavala je izvezeni pokrivač i neke dodatke za životinju.

Prije priopćenja tvrtke Swiggy, mnogi korisnici društvenih mreža danima su raspravljali o identitetu nepoznatog mladića. Neki su pozvali da ga se nagradi za požrtvovnost jer dostavlja hranu po Mumbaiju unatoč tome što je područje usred žestoke sezone monsuna, s jakim kišama koje su prošlog tjedna potopile grad.

Video je potaknuo i raspravu o uvjetima rada dostavljača koji često vrlo brzo voze kako bi dostavili hranu. Mnogi od njih odlučuju se za ovaj posao iz čistog očaja jer su dostavljači jako malo plaćeni, a rade jako puno.

To je možda potaknulo tvrtku Swiggy da pokrene potragu za jahačem te su obećali nagradu za prvu osobu ‘koja donese informaciju o slučajnom ambasadoru našeg brenda‘.

U nedjelju je Swiggy rekao da su ‘mladić po imenu Avi‘ i njegov prijatelj - koji je snimio viralni video iz svog automobila - zatražili nagradu.

Čini se da tvrtka također pokušava što je moguće više iskoristiti neočekivanu popularnost videa. Neki korisnici društvenih mreža podijelili su snimke zaslona te rekli da je Swiggy promijenio ikonu dostavljača na svojoj aplikaciji u sliku čovjeka na konju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. travanj 2024 04:39