DVA TJEDNA IZ PAKLA

‘Stigli smo na Arktik, a onda me ubolo u trbuhu. Uskoro je počela noćna mora koju neću zaboraviti dok sam živ...‘

Umjesto romantičnog krstarenja, zbog povraćanja i proljeva bili su zatvoreni u svojoj kabini šest dana na brodu Ambassador Ambition

Ilustrativna fotografija

 Parkerphotography/Alamy/Alamy/Profimedia/Parkerphotography/alamy/alamy/profimedia

Roy Lanceley (71) i supruga Christine (69), par britanskih umirovljenika koji se odlučio za dvotjedno krstarenje Arktikom kako bi proslavili godišnjicu braka, ni slutili nisu kakav ih pakao očekuje.

Umjesto romantičnog krstarenja zbog povraćanja i proljeva bili su zatvoreni u svojoj kabini šest dana na brodu Ambassador Ambition, kojim upravlja Ambassador Travel.

Bili su primorani potražiti pomoć brodskog liječnika, koji im je morao dati i injekcije protiv mučnine.

A kad su se vratili kući, Christine je dijagnosticiran giht zbog jake boli u desnom stopalu, uzrokovane dehidracijom zbog zaraze sumnjom na norovirus.

Tužili organizatora

Par iz malog mjesta Greasby sada je odlučio tužiti organizatora krstarenja.

‘Naš odmor iz snova potpuno je uništen. To je trebala biti proslava 47 godina zajedničkog života. Umjesto toga, bila je to noćna mora koju nikada nećemo zaboraviti‘, kazao je Daily Mailu Roy, inače bivši inspektor kontrole kvalitete.

Par je na krstarenje krenuo iz Liverpoola 25. srpnja prošle godine, ali Roy se počeo osjećati loše za vrijeme večere samo dva dana kasnije.

Prvo mu je pozlilo, a onda je izgubio i svijest na neko vrijeme. Sljedeća četiri dana patio je od mučnine i proljeva.

Nakon četiri dana osjećao se malo bolje, no onda se Christine razboljela s istim simptomima.

Par vjeruje da su drugi putnici bili u karanteni u isto vrijeme i da su mnogi objekti na brodu bili zatvoreni od početka krstarenja, bez datog objašnjenja.

‘Operativni problemi‘

- Od početka smo sumnjali. Sve je bilo zatvoreno, od bazena i spa centra, do bara i teretane, bez objašnjenja. Također, 24. srpnja dobili smo e-poštu u kojoj nas obavještavaju o kašnjenju ukrcaja zbog ‘operativnih problema‘. Tek nakon što smo isplovili, putnici koji su se ukrcali u Belfastu rekli su nam da su ti ‘operativni problemi‘ zapravo bili dubinsko čišćenje broda.

Već na polasku brod je kasnio s isplovljavanjem četiri sata, a Ray kaže kako im je od Ambassador Travela ispod vrata kabine 28. srpnja stigla obavijest o grešci na brodu i pravilima higijene kojih se moraju pridržavati svi putnici.

- Javne površine na brodu neprestano su dezinficirane vrlo jakim izbjeljivačem tijekom cijelog krstarenja i s obzirom da su znali što se događa, smatramo da je ovo krstarenje trebalo otkazati prije nego što je i počelo.

Par je zadužio odvjetnike da i službeno podnesu žalbu.

- Detalji koje su Roy i Christine dali o svom iskustvu s krstarenja su zabrinjavajući. Njihovi slučajevi pokazuju koliko ozbiljne želučane bolesti mogu biti, osobito na brodu, i nikada ih ne treba umanjivati. Takvi incidenti mogu uključivati, kao u ovom slučaju, zatvaranje u kabinu i propuštanje onoga što je trebalo biti iskustvo života. Ako se tijekom naše istrage otkriju bilo kakvi problemi, ključno je izvući lekcije kako bi se smanjio rizik za buduće putnike - poručuju odvjetnici.

Glasnogovornik Ambassador Travela priznao je da su Roy i Christine Lanceley podnijeli službenu žalbu, no ne želi ništa komentirati ‘u ovoj fazi pravnog procesa‘.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 03:41