Sve do nedavno, ni mnogi redoviti čitatelji Kurira, beogradskog dnevnog političko-estradnog tabloida, nisu znali tko je Aleksandar Rodić, niti bi ga znali prepoznati na fotografiji; o onima koji nemaju običaj uzimati Kurir u ruke da se i ne govori. Možda to i ne bi bilo neobično da taj Rodić nije vlasnik Kurira, i čitavog jednog, zapravo ne ni tako malog medijskog imperija (Adria media) koji je nikao oko Kurira, a sastoji se uglavnom od licencnih magazina raznih vrsta. I koji je proširio svoje pipke duboko na hrvatsko i makedonsko tržište, postajući tako jednim od bitnijih tržišnih igrača u regiji.
Sada, međutim, za Rodića valjda već svi znaju, osobito nakon što je izjavio da “ulazi u politiku”, a kako ćeš u politiku anoniman? No, što to uopće znači, i što to uopće treba n...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....