SRCEDRAPAJUĆI URADAK

Pripremite maramice: Nova reklama John Lewisa pokazuje kako dobra djela mogu promijeniti živote

Reklama prikazuje lančanu reakciju malih dobrih djela koja mogu promijeniti tuđi život, umanjiti samoću i izmamiti osmijeh na licima
John Lewis

Jedan od najpoznatijih lanaca trgovina namještajem i stvarima za dom, John Lewis&Partners, otkrio je novu srcedrapajuću božićnu reklamu, no ovoga puta nije u slavljeničkom duhu kao što bi to gledatelji očekivali.

Dvominutna reklama vrlo je emotivna, pa pripremite maramice. Smještena u svijetu slobodnom od koronavirusa pokazuje kako mala djela dobrote mogu umanjiti samoću i izmamiti osmijeh na licima ljudi koji pate u tišini.

Reklama prikazuje lančanu reakciju dobrih djela koja mogu promijeniti tuđi život, u malim crtama, ali značajno.

Svaka od devet scena napravljena je u drugačijem stilu, a prvi put za John Lewisovu reklamu soundtrack je originalna pjesma 'A Little Love' nagrađivane britanske pjevačice Celeste, piše Daily Mail.

Iako ne postoji direktna veza s pandemijom Covida-19 koja je zahvatila svijet, poput maski ili socijalnog distanciranja, reklama govori o ovogodišnjem raspoloženju ljudi.

- Namjerno nismo htjeli prikazati stvarnu sliku onoga kroz što smo ove godine prošli - kazala je jedna od direktorica John Lewisa, Claire Pointon. Umjesto toga fokusirali su se na spontana djela dobrote u našim zajednicama na početku 'lockdowna'.

U reklami se gledatelji mole da 'daju malo ljubavi' i pomognu Johnu Lewisu u njihovoj misiji da prikupe najmanje 5 milijuna funti za dvije dobrotvorne organizacije, Home-Start i FareShare, koje podržavaju tisuće obitelji i pomažu dopremiti hranu na stol u domove diljem Velike Britanije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 00:29