PROMJENA U ZADNJI ČAS

Ovo je jedino piće koje će Budweiser smjeti prodavati na stadionima u Katru: Biraju ga uglavnom mlađi potrošači

Ova odluka mogla bi imati utjecaja i na budućnost suradnje Budweisera i FIFA-e

Štand s pivom na FIFA Fan Festivalu u Dohi

 Kyodo/newscom/Newscom/Profimedia/Kyodo/newscom/newscom/profimedia

Katar je definitivno zabranio alkoholno pivo na utakmicama Svjetskog nogometnog prvenstva pa navijačima koji i dalje žele uživati u tom piću ostaje samo jedna opcija – Bud Zero.

Riječ je o bezalkoholnoj varijanti Budweisera za koji pivovara Anheuser-Busch InBeva tvrdi da ima okus sličan njihovom najprodavanijem alkoholnom piću. To svoje prvo bezalkoholno pivo lansirali su Sjedinjenim Američkim Državama prije dvije godine kada je počeo rasti trend ljudi koji biraju upravo takvu varijantu. Bezalkoholne alternative postoje već duže vrijeme, a biraju ih uglavnom mlađi potrošači, piše CNN Business.

image

Navijači Meksika na FIFA Fan Festivalu ususret prve utakmice prvenstva

Kyodo/newscom/Newscom/Profimedia/Kyodo/newscom/newscom/profimedia

Budući da je Katar vrlo konzervativna muslimanska zemlja koja strogo regulira prodaju i upotrebu alkohola, ne čudi da su ograničili i konzumiranje alkohola na Svjetskom prvenstvu.

- Nakon razgovora između vlasti zemlje domaćina i FIFA-e, donesena je odluka da se prodaja alkoholnih pića usmjeri na FIFA Festival navijača, druga odredišta za navijače i licencirana mjesta, uklanjajući prodajna mjesta piva s perimetra stadiona – poručilo je ovo upravno tijelo nogometa u petak.

image

Bud Zero

Anheuser-busch Inbev Via Bestimage/Bestimage/Profimedia/Anheuser-busch Inbev Via Bestimage/bestimage/profimedia

Ta odluka nije utjecala na prodaju Bud Zeroa, ali teško da će to značajno oraspoložiti pivovaru s obzirom na to da je njihov ugovor o sponzorstvu vrijedan 75 milijuna dolara. Ova odluka stoga im značajno kvari marketinške planove jer se smanjuje njihova prisutnost i vidljivost među navijačima.

- Odluka Katara da zabrani sav alkohol oko terena samo nekoliko dana prije njegova početka predstavlja iluziju da FIFA ne kontrolira vlastiti turnir i riskira otuđenje Budweisera koji je ključni sponzor i dugogodišnji partnera - rekao je Conrad Wiacek, voditelj sportske analize u GlobalData.

image

Navijači Ekvadora na FIFA Fan Festivalu ususret prve utakmice prvenstva

Kyodo/newscom/Newscom/Profimedia/Kyodo/newscom/newscom/profimedia

Ova odluka mogla bi imati utjecaja i na budućnost suradnje Budweisera i FIFA-e, ali nije vjerojatno da će prekinuti svaku suradnju.

- Budweiser će biti oprezan u "spaljivanju mostova" je će američki turnir 2026. biti visoko cijenjen. Odlazak negdje drugdje otvorio bi priliku za druge marke alkohola - zaključio je.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 14:32