Brza moda, kao i brza hrana, izaziva osjećaj posramljenosti kod većine konzumenata. Znate da nije zdrava, ali je lako dostupna, jeftina i osigurava instant gratifikaciju. Sinonim za brzu modu postala je kineska kompanija Shein. U 2022. godini vrijedili su više od 100 milijardi dolara, više nego dva najpoznatija high-street brenda H&M i Zara zajedno.
U manje od 10 godina kineska kompanija, čija je uprava danas u Singapuru, od opskurnog e-trgovca postala je dominantan igrač i omiljena online šoping-destinacija usprkos žestokoj konkurenciji. Podjednako su poznati po hiperprodukciji trendova, super jeftinoj odjeći, obući i asesoaru, kao i po kontroverznim poslovnim praksama.
Aplikacija i sajt možda djeluju šlampavo i pomalo zastarjelo, no u pitanju su ozbiljni...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....