Obožavatelji popularnog američkog keksa Oreo na digli su se na noge nakon što su počeli primjećivati, tvrde, da se u njima naglo smanjila količina bijele kreme.
Dapače, neki od njih misle i kako verzija s duplim punjenjem sada zapravo odgovara originalnom keksu, zbog čega su se masovno počeli buniti na društvenim mrežama, a njihove je strahove na viši je nivo potom dignuo i Wall Street Journal koji je objavio tekst s naslovom: "Najveći slučaj shrinkflacije dosad: Obožavatelji Orea uvjereni da keksi sada imaju manje kreme".
Nakon toga, stvar se zarolala do razine da se o Oreu sada raspravljaju i na Fox Newsu, i to usprkos porukama proizvođača Mondeleza, koji je priznao da godinama pokušava optimizirati troškove koji nastaju prilikom proizvodnje ovog keksa, ali kako se protiv inflacije nisu borili značajnijim promjenama svojih proizvoda.
"Pucali bismo si u nogu kad bismo se počeli igrati s kvalitetom naših proizvoda", kazao je predsjednik Uprave Mondeleza Dirk Van de Put te dodao kako tvrtka kontinuirano radi na poboljšanju Orea, ali da nije dirala kremu niti mijenjala njen omjer u odnosu na ostatak keksa. Također tvrde i kako nisu zaprimili povećani broj prigovora potrošača niti ikako utjecali na keks koji se svake godine proda u 40 milijardi komada u stotinu zemalja.
U međuvremenu, potrošači koji su uvjereni da je bijele kreme sve manje na društvenim mrežama objavljuju videe u kojima otvaraju keks kako bi dokazali da je recept drugačiji, ali zasad se čini kako sve ostaje samo na njihovim sumnjama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....