Nestali let Malaysia Airlinesa, MH370, poslao je jedan posljednji, neočekivani signal osam minuta nakon svojeg zadnjeg ‘pinga’.
Boeing 777 slao je redovne automatske signale satelitima svakih sat vremena. Tih sedam redovitih ‘pingova’ je pomoglo britanskoj telekom tvrtci Inmarsat u iscrtavanju pretpostavljene putanje zrakoplova, koja navodno završava u južnom Indijskom oceanu.
No, prema najnovijim informacijama, postoje indicije da je avion pokušao još jedan, posljednji kontakt sa satelitom nekih 8 minuta nakon zadnjeg rutinskog kontakta.
- Imamo dokaze djelomične uspostave kontakta između zrakoplova i kontrole u 00:19 sati, rekao je Hishamudin Hussein, malezijski ministar prometa.
- Za sada ne razumijemo prirodu tog signala, koji još istražujemo, izjavio je.
- Zvuči kao da je zrakoplov počeo odašiljati poruku, koja je izn nekog razloga zaustavljena. Moglo bi se raditi o tome da je zrakoplov bio u katastrofalnoj fazi svojeg leta - nešto je bilo uzrokovalo rušenje - ili je došlo do atmosferskog poremećaja, rekao je stručnjak za vojnu elektroniku Thomas Withington za britanski The Telegraph.
- Je li član posade pokušavao poslati poruku? Je li zrakoplov pokušavao poslati poruku? Je li došlo do kvara? Odgovore na ta pitanja znat ćemo samo ako uspijemo naći crnu kutiju, naglasio je Withington.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....