INFORMATIČAR U ŠOKU

Naplatili mu parking čak 40 puta više od predviđene cijene: ‘Četiri sata sam čekao da se jave, a nisam jedini!‘

‘Pokušao sam ih kontaktirati kad sam došao kući i trebalo mi je četiri sata da konačno razgovaram s nekim‘, tvrdi oštećeni

NCP/Ilustracija

 Gbimages/Alamy/Alamy/Profimedia

Garethu Priceu, informatičaru iz velškog Neatha, prošlog je četvrtka naplaćeno 320 funti (360 eura) za parkiranje njegovog automobila, dok inače košta 7,90 funti, prenosi BBC.

National Car Parks, tvrtka poznata i po kratici NCP, koja je Priceu u ponedjeljak izdala povrat novca, ispričala se i rekla da iza problema stoji "računalna pogreška".

- Tvrtka u kojoj radim nam daje 12 sati parkiranja za samo 7,90 funti - rekao je Price, no ovog puta mu je naplaćen čak 40 puta veći iznos.

Pri naplati parkirnog mjesta, kod se unosi putem aplikacije na njegovom telefonu koja zatim automatski tereti njegovu banku. No, nakon posljednjeg dana na poslu, umjesto redovite naplate, njegov telefon je zabilježio 320 funti naknade, tvrdeći da je tamo bio parkiran 42 dana.

- Pokušao sam ih kontaktirati kad sam došao kući i trebalo mi je četiri sata da konačno razgovaram s nekim - rekao je.

Nadalje, iz tvrtke su poručili da su njegov problem proslijedili svojoj informatičkoj službi, no gledajući web stranicu mislio je da neće dobiti povrat svog novca čak 14 dana.

- To je mnogo novca, a ja, kao i bilo tko drugi, moram platiti račune - objasnio je.

Iz NCP-a tvrde da istražuju zašto je došlo do spomenute pogreške.

- Priceu smo ponudili tjedan dana besplatnog parkiranja da bismo se iskupili za neugodnosti, uz naše najiskrenije isprike - priopćili su iz NCP-a.

Doduše, Price je rekao da zna za druge ljude koji su imali isto iskustvo i, kao IT stručnjak, ima mnogo pitanja i sumnji o NCP-ovom računalnom sustavu.

- Moraju dobro pregledati i popraviti svoj informatički sustav jer je očigledno smijurija od sustava - zaključio je.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 15:23