PROPAST MYSPACEA

Murdoch priznao na Twitteru: Zeznuli smo s MySpaceom na 'svaki mogući način'

Murdoch je 2005. kupio društvenu mrežu MySpace za ne-malih 580 milijuna dolara. Prodao ga je za svega 35 milijuna dolara
 Twitter

Medijski mogul Rupert Murdoch, koji je početkom ove godine otvorio vlastiti profil na Twitteru, danas je objavio tweet kojim priznaje da je njegova kompanija New Corporation 'zeznula s MySpaceom', piše britanski Telegraph . Podsjetimo, Murdoch je 2005. kupio društvenu mrežu MySpace za ne-malih 580 milijuna dolara. Godinu dana kasnije pokrenut je Facebook i MySpace je pao u drugi plan.

Ovo je prvi put da je Murdoch tweetnuo o društvenim mrežama i svojem iskustvu posjedovanja MySpace tijekom dugih i teških šest godina. Njegova je izjava bila u kontekstu nekoliko tweetova vezanih uz tehnologiju povodom Consumer Electronics Show (Sajma elektroničke opreme) u Las Vegasu koji se održava posljednjih tjedan dana.

- CES ponovo. Velika trojka, Apple, Google i Amazon te možda Facebook su sada dominantni i rastu. Ostali su dobri, no ne u istom rangu - prvo je napisao Murdoch .

Potom: - CES se približava kraju. Čini se da je bilo više inovacija nego ikada, neke velike, sve razorne. Tradicionalne kompanije osjećaju digitalni tornado.

Murdoch je i ranije govorio o poteškoćama posjedovanja MySpacea prije nego što ga je prošle godine News Corporation prodala marketinškoj kompaniji Specific Media i Justinu Timberlakeu za svega 35 milijuna dolara, šest posto kupovne cijene. News Corp. je zadržala mali, nenavedeni, dio dionica u toj društvenoj mreži, no ne sudjeluje u upravljanju.

- Napravili smo veliku pogrešku. Kupili smo MySpace za 600 milijuna dolara. Mogli smo ga prodati za 6 milijardi samo mjesec kasnije - izjavio je Murdoch u listopadu 2011. godine na godišnjem sastanku dioničara News Corpa.

Umjesto toga, Murdochova se kompanija nastavila boriti protiv Facebooka za korisnike i marketinšku zaradu kroz idućih šest godina više puta lansirajući novu izvedbu te mijenjajući čak tri izvršna direktora.

Facebook je u zadnje četiri godine potpuno zasjenio MySpace koji je svoj život počeo kao društvena mreža na kojoj korisnici razmjenjuju interese u pop i rock bendovima.

- To je bio dobar primjer kako 580 milijuna dolara gotovo preko noći pretvoriti u mnogo manje. Iz više perspektiva to je spajanje kompanija bilo čisti neuspjeh - objasnio je Michael Gartenberg, analitičar u Gartneru kompaniji koja se bavi istraživanjem tehnologije.

MySpace je, prema mišljenju brojnih analitičara, zbunio korisnike svojom lošom strategijom i neuspješnim pokušajima izmišljanja noviteta. Vrhunac je dosegao u listopadu 2008. kada je imao 73,6 milijuna korisnika dok sada ima manje od 30 milijuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. studeni 2024 01:11