NEW YORK - Medijski magnat Rupert Murdoch krenuo je u izravan napad na New York Times te najavio da će njegov Wall Street Journal odsada imati njujorško izdanje sa 12 stranica posvećenih najuzbudljivijem gradu na svijetu.
Utrka za nagradama
- Vjerujemo da je u svojoj utrci za novinarskim nagradama i nacionalnom reputacijom određeni drugi njujorški dnevni list praktički prestao pokrivati grad na način na koji je to nekad radio - rekao je Murdoch u govoru pred upravom za nekretnine New Yorka.
- Time su pogreškom iz vidokruga ispustili najfascinantniji grad na svijetu i ostavili interese i brige ljudi poput vas daleko iza sebe. Ja vam obećajem: Wall Street Journal neće napraviti tu pogrešku - dodao je Murdoch, koji za 12 stranica u boji o njujorškim vijestima, kulturi, politici, sportu i crnoj kronici već ima ugovore s oglašivačima.
Među njima je i luksuzna robna kuća Bloomingdales, čijeg je šefa Murdoch, kada je 1976. kupio tabloid New York Post, pitao zašto se ne reklamiraju u njegovu listu. - Ruperte, tvoji su čitatelji moji kradljivci - navodno mu je odgovorio direktor.
Ugledni izdavač
Ta anegdota, tvrde analitičari, objašnjava i Murdochovu odluku da ojača Wall Street Journal u New Yorku. Navodno za to ne postoje jaki poslovni razlozi, nego Murdocha vodi njegova želja da ostane zapamćen kao ugledni izdavač novina. Murdoch, prema nekim teorijama, želi prisiliti Times da više resursa posveti New Yorku, kako bi ga oslabio na nacionalnoj razini, čime bi WSJ postao još utjecajniji.
Pritom mu nije važno hoće li izgubiti 50 ili 100 milijuna dolara, tvrdi analitičar za novinsku industriju Ed Atorino. Jer, zlatne koke u njegovu medijskom carstvu vrijednom 37 milijardi, prije svega Fox News, lako će pokriti te gubitke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....