Godina je 1995. U talijanskom gradu Imola održava se famozna utrka Formule 1 San Marino Grand Prix. Trećeplasirani Austrijanac Gerhard Berger u nevjerici gleda kako njegov crveni Ferrari 512M Testarossa odlazi s parkirališta piste, s nepoznatim vozačem za volanom. Osvijestivši da je riječ o pljački, u pokušaju da je spriječi, hrabro se baca pred jureće vozilo. No, uzalud. Vješti ga vozač uspješno izbjegava i nastavlja voziti u nepoznatom smjeru. Berger kradljivca toliko žarko želi zaustaviti da bez mnogo razmišljanja, instinktivno, sjeda za volan prijateljeva Volkswagen Golfa te kreće za njim. Međutim, ubrzo se ispostavlja da ishod sraza Ferrarija i Golfa nije toliko neizvjestan koliko je očajni Berger u danom trenutku mislio da će biti.
Punih 28 godina poslije, automobil je napokon pronađen.
Naime, početkom godine londonsku je gradsku policiju kontaktiralo sjedište Ferrarija zbog suspektnog vozila koje je na tržište plasirao jedan britanski broker. Preliminarnom istragom ispostavilo se da je riječ o automobilu koji je, nedugo nakon sporne krađe, igrom slučaja završio u Japanu, nakon čega se, tek nedavno, vratio na Stari kontinent.
- Lopovi koji se odlučuju na krađu Ferrarija moraju biti ili naivni ili krajnje neupućeni. Pa svatko zna da svaki model ima posebnu seriju po kojoj ga se uvijek može pronaći na tržištu - objašnjava NYT-u Dave North, američki stručnjak za Ferrarije.
Berger nije želio redakciji komentirati neočekivani pronalazak svojeg davno ukradenog ljubimca.
Policija još traga za drugim modelom, ukradenim na istoj utrci te godine, čiji je vlasnik bio francuski vozač Jean Alesi.
Testarossa je jedan od najpoznatijih modela brenda Ferrari, a prva serija proizvedena je 1984. Model 512M, koji su Berger i Alesi vozili u trenutku krađe, izrađen je u razdoblju između 1994. i 1996., a proizveden je samo 501 primjerak.
Bergerov Ferrari još je dostupan na tržištu svima onima koji su za svoje limene ljubimce spremni izdvojiti vrtoglav iznos od pola milijuna eura.
Kao dodatna motivacija može poslužiti i spoznaja da je upravo ovakav auto popularizirala serija "Poroci Miamija" koja se krajem 1980-ih emitirala na američkoj televiziji, ali i da je malo mlađi model svojedobno vozio i Michael Jordan, i to na samom vrhuncu svoje impresivne karijere.
- Nevjerojatno je kako taj automobil dostojanstveno stari - zaključio je još jedan ljubitelj Ferrarija, Stephan Markowski, za NYT.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....