Hrvatska je ove godine za njemačke turiste među prve tri najpopularnije destinacije za godišnje odmore, pri čemu je na prvom mjestu sama Njemačka, dok su Istra i Dalmacija vodeće među regijama, pokazalo je godišnje istraživanje njemačkog autokluba ADAC, o čemu su u četvrtak izvijestili iz HTZ-a.
Prenoseći rezultate tog istraživanja ADAC-a, direktor HTZ-a (Hrvatske turističke zajednice) u Njemačkoj Romeo Draghicchio ističe da je analizirano gotovo 350 tisuća upita članova ADAC-a, pristiglih od svibnja do rujna.
"Upiti su se odnosili na rute prema omiljenim odredištima za godišnji odmor, a Hrvatska je zauzela odlično treće mjesto te se može reći i da su Njemačka i Hrvatska apsolutni pobjednici sezone na njemačkom tržištu. One su zabilježile i najveću potražnju u vremenu pandemije, zbog čega su se promijenile i navike njemačkih automobilista u odabiru destinacija za ljetni godišnji odmor", ističe Draghicchio.
Iznosi pritom da je u istraživanju Njemačka na rang listi država na prvom mjestu s 33 posto upita ili 3,4 postotna boda više nego je imala u 2019., dok je na drugom mjestu Italija s oko 15 posto upita, što je pad od četiri postotna boda.
Hrvatska je na trećem mjestu s porastom broja upita u odnosu na 2019., četvrta je Austrija, dok Draghicchio napominje da su primjerice vrlo popularne destinacije među njemačkim turistima poput Francuske i Turske ove godine, kao i Italija te brojne druge, zabilježile pad potražnje.
Dodatna potvrda, kako kaže Draghicchio, odlične pozicije Hrvatske na njemačkom tržištu je i poredak ADAC-a po regijama, gdje su prvi put na prvom i drugom mjestu upravo dvije hrvatske regije - Istra i Dalmacija.
ADAC-ovi članovi potvrdili su i velik interes Nijemaca za hrvatske kampove, koji su s 15,4 posto upita na prvom mjestu, čime su na drugom mjestu, odmah iza njemačkih i ispred talijanskih.
ADAC-ovo istraživanje komentirala je i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, smatrajući kako potvrđuje da je Hrvatska poželjna autodestinacija za njemačke turiste, kao i da je hrvatski turizam ove godine pokazao veliku inovativnost i prilagodljivost svim epidemiološkim mjerama i preporukama.
Zadovoljna je, kako kaže, i što se "reagiralo vrlo brzo i uvela mnoga praktična rješenja za goste, a kroz web stranicu "Enter Croatia" turistima je omogućen brži i sigurniji ulazak u zemlju".
"Posebno veliko zanimanje njemačko tržište pokazalo je za Istru i Dalmaciju, što ukazuje da je regionalni pristup koji je zastupala hrvatska Vlada dao dobar rezultat te omogućio povećani broj dolazaka turista na destinacije koje su imale povoljnu epidemiološku situaciju. Posebno je važno i što je njemačka Vlada prepoznala blagodati takvog pristupa i redovito donosila izmjene u popisu sigurnih regija u Hrvatskoj", ocijenila je ministrica.
Poručila je i da su njemački turisti "svakako dobrodošli i u posezoni".
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić povodom ADAC-ova istraživanja ocijenio je pak da je za hrvatski turistički sektor iznimno važno što, unatoč izazovnim i zahtjevnim okolnostima u 2020., raste interes za hrvatskim destinacijama na njemačkom tržištu.
"Njemačka je naše tradicionalno najvažnije emitivno tržište s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 13 milijuna noćenja te vjerujemo kako će Nijemci i u budućnosti svoje povjerenje pokloniti Hrvatskoj", zaključio je Staničić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....