ZAGREB - Skupine potrošača diljem Europe pokrenule su kampanju protiv američkog diva Applea kako bi ga potaknule da promijeni način informiranja kupaca tablet računala i pametnih telefona o jamstvima.
Grupe za zaštitu potrošača iz 11 zemalja objavile su da Apple jasno ne informira kupce o tome da već imaju jamstvo za proizvod koji kupuju, pa je veća vjerojatnost da će plaćati za proširena jamstva.
“Krnje informacije mogu imati odlučujući utjecaj na kupca kada odlučuje o tome hoće li se pretplatiti na plan zaštite AppleCare”, objavio je belgijski Test-Achats.
Skupine potrošača iz 11 zemalja, uključujući Nizozemsku, Španjolsku, Njemačku i Belgiju, ističu da su uputile službeno upozorenje kompaniji kako bi je potaknule da promijeni način informiranja kupaca o jamstvima koja dobivaju.
Belgija i Italija nude dvogodišnje jamstvo, dok nizozemski potrošači dobivaju jamstvo do isteka roka trajanja proizvoda, pa te dvije zemlje razmišljaju o sudskoj tužbi protiv Applea.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....