POBUNILI SE POTROŠAČI

Europska kampanja protiv Applea: Krnjim jamstvima zavaravate kupce

NEW YORK - OCTOBER 14: An Apple customer displays his newly purchased iPhone 4s outside of the Apple Store on Broadway and 67th Street on October 14, 2011 in New York City. The new phone, which went on sale at 8 am local time in the U.S., Canada, U.K., Japan, Australia, France and Germany, features a faster dual-core A5 chip, an 8MP camera that shoots 1080p HD video, and a voice assistant program. Michael Nagle/Getty Images/AFP== FOR NEWSPAPERS, INTERNET, TELCOS & TELEVISION USE ONLY ==
 AFP

ZAGREB - Skupine potrošača diljem Europe pokrenule su kampanju protiv američkog diva Applea kako bi ga potaknule da promijeni način informiranja kupaca tablet računala i pametnih telefona o jamstvima.

Grupe za zaštitu potrošača iz 11 zemalja objavile su da Apple jasno ne informira kupce o tome da već imaju jamstvo za proizvod koji kupuju, pa je veća vjerojatnost da će plaćati za proširena jamstva.

“Krnje informacije mogu imati odlučujući utjecaj na kupca kada odlučuje o tome hoće li se pretplatiti na plan zaštite AppleCare”, objavio je belgijski Test-Achats.

Skupine potrošača iz 11 zemalja, uključujući Nizozemsku, Španjolsku, Njemačku i Belgiju, ističu da su uputile službeno upozorenje kompaniji kako bi je potaknule da promijeni način informiranja kupaca o jamstvima koja dobivaju.

Belgija i Italija nude dvogodišnje jamstvo, dok nizozemski potrošači dobivaju jamstvo do isteka roka trajanja proizvoda, pa te dvije zemlje razmišljaju o sudskoj tužbi protiv Applea.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 12:33