PIŠE GOJKO DRALJČA

EK, iako je u manjini, otvara trgovinski rat s Kinom: A to znači električni Fiat za 40.000 eura, umjesto BYD za 9.200

Dakle, 63 posto članica s 55 posto populacije, ne podržava tarife, ali su ipak izglasane

Kineski električni automobili čekaju na ukrcaj na brod

 Str/Afp

Glasanje članica Europske unije o uvođenju tarifa na kineska električna vozila jedan je od važnih događaja koji je suštinski promijenio način na koji funkcionira zajednica europskih naroda: donesena je vrlo važna odluka koja može imati ozbiljne sistemske posljedice na pojedine članice i Uniju kao cjelinu, a da se nije poštivao princip jednoglasnosti kod donošenja najvažnijih odluka, čak se nije išlo na nužno odlučivanje tzv. kvalificiranom većinom (55 posto članica ili 65 posto populacije EU). Briselska administracija uspjela je izvesti da se odluka o uvođenju kaznenih tarifa na uvoz kineskih e-vozila donosi kao da se radi o manje važnim pitanjima odnosno o običnim konzultacijama. Uz sva prethodna, čak i pomalo besmislena, inzistiranja na jednoglasnom donošenju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. listopad 2024 11:06