AGRESIVNI MARKETING

Dok su Amerikanci umirali od opioida, oni su zbrajali dolare: ‘Nisu birali načine da privuku ljude‘

Američka konzultantska kompanija McKinsey, bila je puno dublje uključena u razbuktavanje opioidne krize nego što se to prvotno mislilo

Lijek OxyContin

 Erik Mcgregor/Ddp Usa/Profimedia/Erik Mcgregor/Ddp Usa/Profimedia

Američka konzultantska kompanija McKinsey, koja je prošle godine sklopila sudsku nagodbu tešku skoro 600 milijuna dolara zbog neslavne uloge koju je odigrala u agresivnom marketingu za opasne opioidne lijekove u SAD-u, bila je puno dublje uključena u razbuktavanje opioidne zdravstvene krize u toj zemlji nego što se to prvotno mislilo, pokazali su najnoviji dokumenti koje je pročešljao New York Times.

Osim što je savjetovala farmaceutsku kompaniju Purdue Pharma u prodaji OxyContina, lijeka čija je upotreba prvo uzrokovala veliku zdravstvenu krizu i za to priznao krivicu u sudskoj nagodbi teškoj milijarde dolara, McKinsey je godinama bio konzultant velikog proizvođača generičkih opioidnih lijekova Mallinckrodt, radio je s kompanijom Endo na marketingu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 22:06