Iako su sve oči svijeta uprte u Brazil, kojemu je Svjetsko prvenstvo u nogometu ovih dana dovelo oko 600 tisuća turista za koje se procjenjuje da će tamo potrošiti oko 11 milijardi dolara, hrvatski turizam za sada ne trpi gotovo nikakve posljedice. Naime, kad su se ranijih godina europski i svjetski ogledi nogometaša odigravali u Europi, to je često znalo skrenuti turističke tokove prema tim zemljama, piše Slobodna Dalmacija.
No, kako trenutno stvari stoje, Hrvatska bi trebala imati izvrsne rezultate turističkog prometa u lipnju punom blagdana i neradnih dana.
Zbog toga su, prema svim informacijama s Jadrana, hoteli, kampovi i dio privatnog smještaja popunjeni bolje nego lani i čini se da nogometni lipanj neće ostaviti nikakva traga na naš turistički promet, kažu profesionalci.
Osobito se to potvrđuje ovih dana na njemačkom emitivnom tržištu koje je za Hrvatsku najvažnije, a odakle su već drugi tjedan rezervacije i dolasci brojniji nego lani.
Naime, u najvećim njemačkim pokrajinama Bavarskoj i Baden-Wurtenbergu, školski praznici vezuju se uz blagdan Duhova, pa nakon „mršavog“ svibnja u kojemu je stiglo 50 posto manje Nijemaca, u lipnju je njihov broj znatno povećan, tako da će prvu polovicu godine po svim podacima, Hrvatska završiti u „plusu“ s njemačkog tržišta.
- Ovih dana u Njemačkoj je objavljeno istraživanje koliko Svjetsko prvenstvo u nogometu u Brazilu utječe na putovanja Nijemaca i podaci su iznenađujući. Unatoč ogromnom zanimanju Nijemaca za praćenje utakmica, broj on-line rezervacija za putovanje na odmor veći je za 4 posto u vrijeme trajanja SP-a! Dakle, njihovi planovi nimalo se ne mijenjaju zbog nogometa, jer televiziju svuda imaju – kaže Mato Radić, direktor HTZ-a za Njemačku.
Ono što je za Hrvatsku posebno važno, ističe Radić, jesu odlični komentari svih organizatora putovanja i povratne informacije gostiju koji su ovih dana u Hrvatskoj o tome kako smo dobro organizirani u praćenju utakmica iz Brazila.
- Njemački gosti ističu da svi hoteli imaju njemačke TV programe te da su organizirana javna gledanja poseban doživljaj na Jadranu, što je dodatni poticaj za sve koji do kraja svjetskog prvenstva planiraju putovati u Hrvatsku - kaže Radić.
A koliki su Nijemci nogometni fanatici, najbolje pokazuje originalna ideja gledanja utakmica na glavnom berlinskom stadionu. Naime, tamo su organizatori proveli akciju „Pretvorimo stadion u vaš dnevni boravak“ i počeli prodavati ulaznice uz mogućnost da gledatelji na stadion donesu vlastiti trosjed kako bi utakmicu na ogromnom ekranu gledali zavaljeni!
Organizatori osiguravaju stol za jelo i piće. U samo nekoliko dana prodane su sve ulaznice za kauč-gledanje utakmica, a prema procjenama Nijemaca, na stadionu u Berlinu smjestilo se tako oko 750 kauča sa svojim vlasnicima i njihovim gostima. Uglavnom sve važne utakmice u Berlinu do 12. srpnja gledat će se na takav način, piše Slobodna Dalmacija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....