Kako se moglo dogoditi da je vozač BMW-a prije kobnog slijetanja u more u Prapratnom, vozeći iz smjera Stona u pravcu Splita, pogrešno skrenuo misleći da vozi pristupnom cestom prema Pelješkom mostu? Na manjkavu i često nejasnu prometnu signalizaciju upozoravali su vozači u više navrata od otvaranja Pelješkog mosta u srpnju prošle godine.
Mnogi su i sami zabunom skrenuli u Prapratno, no na sreću nisu vozili prebrzo, pa nije bilo posljedica kao u prometnoj nesreći u kojoj je u noći 19. ožujka poginula 45-godišnjakinja.
Nadležne u Hrvatskim cestama novinari Dubrovačkog vjesnika pitali su stoje li prigovori oko označavanja skretanja:
- Na poziciji čvora Prapratno prometna signalizacija koja označava smjer ulaska na pristupnu cestu Pelješkom mostu postavljena je u više stupnjeva. Osim vertikalne prometne signalizacije postoji horizontalna prometna signalizacija koja dodatno naglašava smjer prema Splitu i smjer prema trajektnom pristaništu. Isto tako, Hrvatske ceste su postavile i dodatni privremeni znak za smjer prema Pelješkom mostu uz postojanje cestovne rasvjete koja osvjetljava čvorište - podsjetila je glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Đurijanček.
Napomenimo, tragedija u trajektnom pristaništu na Pelješcu, u kojoj je jedna osoba izgubila život nakon slijetanja automobila u more, drugi je nesretan događaj na istoj lokaciji u samo sedam mjeseci.
Antun Banovac, ravnatelj Lučke uprave Dubrovačko-neretvanske županije koja upravlja trajektnim pristaništem, potvrdio je da će potražiti preventivno sigurnosno rješenje za sigurnost sudionika u prometu u Prapratnom. Moguće rješenje vidi u postavljanju zaštitne ograde oko trajektne rampe, konopaca, lanca ili pokretnih stupića koji bi se podizali i spuštali ovisno o pristajanju trajekta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....