U ovo doba velike recesije, zemlje na sve moguće načine pokušavaju privuči turiste. Iznimka nije ni Hrvatska, međutim, projekt zvan WhyCroatia jest.
Za one koji to još ne znaju, WhyCroatia je neprofitan i nekomercijalan internetski projekt magazina Plan B i prijatelja nastao sa samo jednim ciljem, a to je pomoć hrvatskom turizmu. Građani su motivirani da svojim mobilnim telefonom, kamerom ili fotoaparatom upute osobni video-poziv turistima da dođu u Hrvatsku i na njenim obalama ili u unutrašnjosti provedu ljeto.
Akciji će se danas pridružiti i Hrvatska turistička zajednica koja je također snimila spot kojim turiste poziva na Jadran. Za spot 'Kad srce kaže...' zaslužni su agencija McCann Ericson te autorica Slavica Vukuša i produkcijska kuća Planet B. Uz to, na njemu su radili i režiser Hrvoje Hribar, snimatelj Radoslav Jovanov Gonzo dok se za glazbu pobrinula Tamara Obrovac.
Večerašnjom premijerom spota na više televizija počinje integrirana marketinška kampanja koja će obuhvatiti i promotivne jumbo plakate, tiskane i radio oglase.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....