Zvjezdana Hirschsteiner ispričala je za Novi list da je nju i njezinu prijateljicu iz autobusa u Rijeci izbacio vozač na liniji broj 7 i to "na izrazito grub i neugodan način".
Ona tvrdi da je to bilo samo zbog toga što su dvije putne karte, u ukupnoj vrijednosti od 3,10 eura, htjele platiti novčanicom od deset eura.
Hirschsteiner i njezina prijateljica u nedjelju su pješice otišle do riječkog Trsata, a u poslijepodnevnim satima su se pješice spustile do središta grada, gdje su se odlučile ukrcati na autobus broj 7 i vratiti do Marinića, no ugodno nedjeljno poslijepodne se ulaskom u autobus pretvorilo u posve drukčije iskustvo.
- Uredno smo htjele kupiti dvije karte koje stoje tri eura i deset centi. Vozač nas je pitao imamo li sitnog novca, ali nismo imale dovoljno kovanica, već smo mu htjele dati novčanicuod deset eura i kovanicu od deset centi, kako bi i njemu bilo lakše vratiti nam sedam eura. Nismo ni slutile kakvu će to reakciju izazvati, ispričala je Hrvatica koja već 30 godina živi u Njemačkoj,
Vozač je, tvrdi, odbio primiti novčanicu od deset eura, a vrlo brzo je počeo galamiti i postao izrazito neugodan, a sve se odigravalo pred ostalim putnicima u autobusu.
- Počeo je vikati na nas da nije on kiosk, nego vozač i štošta drugo. Nije nam htio prodati karte, već je na prvoj idućoj stanici, kod Riječkog nebodera, počeo vikati na nas da izađemo iz autobusa. Vikao je »Van!, Van!«, na što sam se, iskreno govoreći, prepala i rekla prijateljici da izađemo, jer je vozač izgledao i zvučao vrlo agresivno. To smo i učinile, izašle smo i ostale čekati iduću sedmicu. Vozač u tom autobusu bez ikakvih je prigovora prihvatio naših deset eura i deset centi, uredno nam vratio sedam eura i stigle smo na odredište, bez ikakvih neugodnosti, ispričala je.
Cijeli je događaj prijavila Autotroleju, koji obavlja javni prijevoz na području Rijeke, a uspjela je fotografirati registarske oznake i zabilježiti točno vrijeme incidenta. Ističe da u Rijeku dolazi već dugi niz godina, pri čemu uvijek koristi javni gradski prijevoz u kojemu nikad do sad nije imala nikakvih neugodnosti.
Iz Autotroleja su potvrdili da su primili dopis putnice, na koji su već odgovorili, uputivši joj ispriku, dok će nadležne službe u tvrtki ispitati sve okolnosti nemilog događaja.
- Opisano ponašanje vozača je krajnje neprimjereno, te nema opravdanja, ali, nažalost, uvijek postoje pojedinci koji svojom nekulturom odskaču te stvaraju lošu sliku o svim našim vozačima i društvu u cjelini. S pritužbom je upoznata Služba prometa, koja će detaljno ispitati cijeli slučaj te postupiti sukladno našim internim aktima. Ovim putem se još jednom ispričavamo gospođi Hirschsteiner, kao i njezinoj prijateljici, odgovorili su iz Uprave Autotroleja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....