Pulski Uljanik trebao bi postati jezgra oko kojeg će se okupljati sjevernojadranska brodogradilišta jer je jedino uspješno hrvatsko brodogradilište, poruka je iz Vladinih krugova.
No, i pulski škver vapi za privatizacijom i svježim kapitalom. Stoga će u prvoj fazi barem 39 posto njegovih dionica biti ponuđeno radnicima, a potom bi u vlasničku strukturu pulskoga škvera trebali "uletjeti" institucionalni ulagači (mirovinci), koji bi kupili 36 posto škvera, i tri FGS-a, s udjelom od 14 posto.
Najizglednija je Uljanik plovidba, a moguć je i ulazak Tankerske plovidbe.
Tako privatizirani Uljanik trebao bi preuzeti riječki 3. maj. U Vladi razmatraju i mogućnost daljnje privatizacije 3. maja po ESOP-modelu (radničko dioničarstvo). U Banskim su dvorima uvjereni da se Europska komisija neće ispriječiti ovakvom modelu privatizacije 3. maja jer će država ostati manjinski vlasnik. Ne očekuju ni otpor lokalne sredine jer će 3. maj i Uljanik, kaže naš izvor, ostati dvije zasebne tvrtke povezane u holding.
Vlada upravo pregovara i o privatizaciji Brodotrogira, za kojeg postoje, kako tvrde, dva potencijalna kupca. Radi se o jednom stranom ponuđaču i o jednoj developerskoj tvrtki. Vlada bi s DIV-om uskoro trebala potpisati ugovor o prodaji Borodosplita.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....