U UTROBI PLANINE

Ušli smo u samo srce radova na najvećoj cestovnoj investiciji u Hrvatskoj: ‘Još samo 630 metara...‘

Prosječno se dnevno probija od pet do deset metara sa svake strane, što rezultira ukupnim napretkom do 26 metara dnevno

Radovi u drugoj cijevi tunela Učka

 Damir Skomrlj/Cropix

U vrijeme kada je otvoren, 27. rujna 1981., tunel Učka bio je najduži cestovni tunel u Hrvatskoj, ukupne dužine od 5062 metra. Taj je status držao preko 20 godina, dok ga nisu pretekli Sveti Rok i Mala Kapela. Taj je tunel napokon prometno povezao Istru s ostatkom zemlje na adekvatan način, budući da su do njegova otvorenja automobili na poluotok išli ili s njega odlazili bitno dužim putem, cestom preko planine ili, pak, uz more, magistralnom cestom prema Puli.

Tijekom ljetne sezone istarski ipsilon s tunelom Učka predstavlja jedan od najprometnijih cestovnih pravaca u Hrvatskoj, kroz koji prolazi čak 30 posto turističkog prometa u zemlji. Još u prosincu 2007. kroz tunel je prošlo 40-milijunto vozilo, a od tada, brojevi su samo nastavili rasti, zajedno s rastom...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 01:26